Nidelven Legesenter AS

Kjøpmannsgata 31 7011 Trondheim

Siste vurderinger av Nidelven Legesenter AS

Lett å bli forstått

Lege: Anna Brenne Grønskag Skrevet

Lett å kommunisere med, flink til å komme med oppfølgings spørsmål, fører detaljert journal og flink i sitt fag.

Rolig og behagelig

Lege: Anna Brenne Grønskag Skrevet

Tålmodig og tåler bli motsakt. Grundig journalføring og nøye på oppfølging. Viser stor respekt og vil alt godt for sine pasienter. Ønsker å gi og motta tillit. Forsiktig ved undersøkelser. Henviser videre ved behov. Lar pasienten selv være sjef over sin egen helse, selv i de tilfellene hun hverken bifaller eller forstår det.

Trygg, dyktig, omtenksom, god til å kommunisere

Lege: Peter Setsaas Skrevet

Peter Setsaas har vært min fastlege i flere år, og jeg har aldri vurdert å bytte. Han er bevisst på god kommunikasjon, hyggelig, rolig og imøtekommende, og i tillegg en faglig dyktig allmennlege som evner å forklare på en tydelig måte. Han er den beste fastlegen enten du trenger hjelp med en virusinfeksjon eller må bearbeide et traume.

Hyggelig og forståelsesfull

Lege: Peter Setsaas Skrevet

Vil gjerne hjelpe. Er flink til å lytte og forstå mine problemer. Har lett for å henvise til spesialist, noe jeg mener er positivt.

Meget profesjonell

Lege: Sven Midelfart Skrevet

Jeg fikk Dr. Midelfart som lege for 10 år siden, og for mitt vedkommende er han er den beste lege man kan få. Profesjonell, sympatisk, ærlig, imøtekommende, blid, dyktig, seriøs og trygg. Jeg kommer aldri til å bytte fastlege. Dette er en lege som tar sine pasienter på alvor, og som skaper en trygghet og tillit som alle burde få hos sin fastlege.
Med en liten dose humor og godt humør, føler man seg avslappet hos Dr. Midelfart- han lytter og lar en snakke, og er meget løsningsorientert.
Forøvrig er samtlige ansatte på
Nidelven legesenter meget hyggelige og dyktige. Man føler seg alltid ivaretatt og forstått.