Nidelven Legesenter AS

Kjøpmannsgata 31 7011 Trondheim

Siste vurderinger av Nidelven Legesenter AS

Beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Sven Midelfart Skrevet

Har aldri hatt et godt forhold til min fastlege, men da jeg flyttet til Trondheim byttet jeg til Sven og ble utrolig overrasket. Har aldri vært vant med å få så god hjelp og å føle at jeg blir tatt seriøst, men hos Sven har jeg hatt en utrolig positiv opplevelse! Han er hyggelig og hjelpsom, og forklarer tingene på en måte som jeg kan forstå. Etter at jeg byttet til Sven har jeg følt meg mye tryggere og komfortabel med å dra til fastlegen!

Full tillit

Lege: Sven Midelfart Skrevet

Jeg har full tillit til Sven Middelfart som lege og behandler. Jeg føler meg hørt og han er flink til å forklare slik at jeg forstår.

Alltid hyggelig og meget dyktig!

Lege: Peter Setsaas Skrevet

Føler meg veldig godt i varetatt av meget hyggelig og kunnskapsrik fastlege! Takknemlig for at Dr setrsaas er min fastlege!

Lett å bli forstått

Lege: Anna Brenne Grønskag Skrevet

Lett å kommunisere med, flink til å komme med oppfølgings spørsmål, fører detaljert journal og flink i sitt fag.

Rolig og behagelig

Lege: Anna Brenne Grønskag Skrevet

Tålmodig og tåler bli motsakt. Grundig journalføring og nøye på oppfølging. Viser stor respekt og vil alt godt for sine pasienter. Ønsker å gi og motta tillit. Forsiktig ved undersøkelser. Henviser videre ved behov. Lar pasienten selv være sjef over sin egen helse, selv i de tilfellene hun hverken bifaller eller forstår det.