Sven Midelfart

Kjøpmannsgata 31 7011 Trondheim
Sven Midelfart er en av 176 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Sven Midelfart

Meget profesjonell

Jeg fikk Dr. Midelfart som lege for 10 år siden, og for mitt vedkommende er han er den beste lege man kan få. Profesjonell, sympatisk, ærlig, imøtekommende, blid, dyktig, seriøs og trygg. Jeg kommer aldri til å bytte fastlege. Dette er en lege som tar sine pasienter på alvor, og som skaper en trygghet og tillit som alle burde få hos sin fastlege.
Med en liten dose humor og godt humør, føler man seg avslappet hos Dr. Midelfart- han lytter og lar en snakke, og er meget løsningsorientert.
Forøvrig er samtlige ansatte på
Nidelven legesenter meget hyggelige og dyktige. Man føler seg alltid ivaretatt og forstått.

Flink, effektiv og hyggelig

Midelfart har vært min fastlege i et par år nå og jeg kommer ikke til å bytte. Han er den beste legen jeg har hatt. Han lytter til hva du har å si, er forståelig og finner løsninger kjapt. Han er flink til å forklare og gir en trygghetsfølelse. Midelfart er alltid blid og hyggelig, og generelt en behagelig person å snakke med. Henviser videre ved behov. Anbefales!

En av de beste fastlegene jeg har hatt

Midelfart er en dyktig og hyggelig lege. Forklarer godt om det er noe en lurer på, og er alltid hyggelig og tilstedeværende. En av de første legene jeg har turt å ta opp bekymringer med, og følt at de har blitt tatt på alvor. Hadde jeg ikke flyttet fra Trondheim hadde jeg nok aldri byttet lege. Anbefales på det sterkeste!

Trygg

Har hatt Sven som lege i mange år nå. Føler at han er en dyktig lege som kan og vil ved sykdom kan rettlede til riktig " behandlings instans" , samtidig som han har nok erfaring til å stille eventuell diagnose på egenhånd utfra sin erfaring som en lege som jeg betrakter som spesialist . Innhenter informasjon om så fra andre leger innenfor spesial helse tjenesten.

Fantastisk fastlege :-)

Midelfart er en fantastisk fastlege. Han er empatisk, morsom, flink til å lytte og god til å forklare. Hvis jeg ønsker henvisning til videre undersøkelser, får jeg alltid det. Jeg får alltid den hjelpen jeg trenger hos Midelfart. Kommer aldri til å bytte fastlege.