Sven Midelfart

Nidelven Legesenter DA

Kjøpmannsgata 31 7011 Trondheim
Sven Midelfart er en av 165 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Sven Midelfart

Fantastisk fastlege som alltid kommer med gode råd. Lytter til pasienten og er oppriktig interessert. Hyggelige damer som jobber på lab. Får stort sett alltid time på dagen om det er nødvendig.

Fantastisk

Har hatt Sven i ca 8 år, og har ikke villet byttet han ut for noen! Fantastisk lege, hyggelig og veldig pratsom! Man føler man blir hørt av han, og får svar å hjelp av det man trenger og lurer på!

I tillegg så er damene på kontoret utrolig hyggelig og man føler seg trygg, og de snakker til deg som at de virkelig kjenner deg! Tipp topp for Nidelven legesenter!

I overkant effektiv

Har hatt han som fastlege i nærmere 8 år. Så meg dessverre nødt til å skifte lege da jeg fikk påvist en kronisk sykdom og fikk behov for jevnere kontakt med fastlegen. Han har svært mange pasienter og gir inntrykk av å ha dårlig tid til oppfølging. Som pasient følte jeg meg i stor grad etterlatt til meg selv.

Har du derimot bare behov for å gå til legen en gang innimellom gjør han en god og effektiv jobb, og man får stort sett time i løpet av noen dager.

10/10!

Utrolig kunnskapsrik og hyggelig lege. Man blir tatt godt i mot og han er kjempeflink til å forklare og fortelle om sykdommer, og komme med flere forslag til hva pasienten kan gjøre. Tar seg god tid og stresser ikke.

Meget dyktig og hyggelig lege

Har hatt Sven siden jeg flyttet til Trondheim. Han er veldig hyggelig og blid, men tar seg tid til å høre etter. Her må man bare forklare problemet og så er han flink til å sende videre dersom man selv tror det trengs. Har aldri tvilt på meg. Han forklarer gjerne hvorfor ting er sånn og sånn slik at man som pasient forstår sakene bedre, tegner og forklarer. Jeg har en ganske normal sykdomshistorie, med noen unntak, og han har vært veldig hjelpsom å ha i alle disse situasjonene. Anbefaler virkelig! Plasseringen er enormt hjelpsom dersom man bor nært sentrum. Han er populær ser jeg på legelisten.no, men opplever å få time på maks 2 uker frem i tid, når jeg trenger det. Bestiller time på nett. Får ofte timen noen dager frem i tid, avhengig av problemet.