Sven Midelfart

Nidelven Legesenter DA

2004

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Nidelven Legesenter DA
Kjøpmannsgata 31 7011 Trondheim
Sven Midelfart er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Sven Midelfart

En av de beste fastlegene jeg har hatt

Midelfart er en dyktig og hyggelig lege. Forklarer godt om det er noe en lurer på, og er alltid hyggelig og tilstedeværende. En av de første legene jeg har turt å ta opp bekymringer med, og følt at de har blitt tatt på alvor. Hadde jeg ikke flyttet fra Trondheim hadde jeg nok aldri byttet lege. Anbefales på det sterkeste!

Trygg

Har hatt Sven som lege i mange år nå. Føler at han er en dyktig lege som kan og vil ved sykdom kan rettlede til riktig " behandlings instans" , samtidig som han har nok erfaring til å stille eventuell diagnose på egenhånd utfra sin erfaring som en lege som jeg betrakter som spesialist . Innhenter informasjon om så fra andre leger innenfor spesial helse tjenesten.

Fantastisk fastlege :-)

Midelfart er en fantastisk fastlege. Han er empatisk, morsom, flink til å lytte og god til å forklare. Hvis jeg ønsker henvisning til videre undersøkelser, får jeg alltid det. Jeg får alltid den hjelpen jeg trenger hos Midelfart. Kommer aldri til å bytte fastlege.

Den beste legen!...

Imøtekommende, lytter og flink til å forklare! En flott lege som jeg annbefaler videre. Kommer ikke til å bytte!:-)

Effektiv og dyktig

Flink til å roe ned og lytte. Tegner og forklarer og lager alltid en plan A og en plan B hvis det trengs. Alltid i godt humør og tar "dumme" spørsmål seriøst. Finner kjapt løsninger. Bytter ikke ☺

Alltid smilende

Svært fornøyd med Sven ☺️ Møter deg med smil og kjenner deg alltid igjen. Han hører alltid på det jeg har å si, og virkelig bryr seg. Man får virkelig den hjelpen man trenger.

Jeg har aldri hatt en så bra lege. Jeg bor over 1 time unna, jeg nekter bytte! 🤗

Favorittlegen

Vært min fastlege i 10 år, alltid like fornøyd.
Føler han lytter, forstår og kommer med gode råd.
Gir alltid det lille ekstra, tydelig at han bryr seg om pasientene sine!
Trondheim's beste lege!

Beste Lege

Han er helt suveren lege. Lytter og kommer med råd. Er 100 % trygg når jeg eller mitt barn først må til lege. Kommer alltid hurtig inn og veldig hyggelig legekontor generelt. Har hatt han i ca 9år og vil aldri bytte.

Meget dyktig lege!

Sven Midelfart er en utrolig hyggelig og dyktig lege. Meget kunnskapsrik og flink til å forklare. Han fikser og ordner alltid opp og tar deg seriøs når du kommer innom! En lege som virkelig ser pasienten og tar seg god tid til å forstå, forklare og hjelpe. Setter gjerne opp tegninger og notater og kommer med flere løsninger, om ikke så, sender deg videre der det trengs og hvor du får hjelp. Eneste negative er at det kan oppstå en del ventetid på legekontoret, derimot får man raskt time når man ringer å bestiller. Har aldri et eneste sekund tenkt tanken på å bytte fastlege, er strålende fornøyd med Sven Midelfart!

Fantastisk fastlege som alltid kommer med gode råd. Lytter til pasienten og er oppriktig interessert. Hyggelige damer som jobber på lab. Får stort sett alltid time på dagen om det er nødvendig.

Fantastisk

Har hatt Sven i ca 8 år, og har ikke villet byttet han ut for noen! Fantastisk lege, hyggelig og veldig pratsom! Man føler man blir hørt av han, og får svar å hjelp av det man trenger og lurer på!

I tillegg så er damene på kontoret utrolig hyggelig og man føler seg trygg, og de snakker til deg som at de virkelig kjenner deg! Tipp topp for Nidelven legesenter!

I overkant effektiv

Har hatt han som fastlege i nærmere 8 år. Så meg dessverre nødt til å skifte lege da jeg fikk påvist en kronisk sykdom og fikk behov for jevnere kontakt med fastlegen. Han har svært mange pasienter og gir inntrykk av å ha dårlig tid til oppfølging. Som pasient følte jeg meg i stor grad etterlatt til meg selv.

Har du derimot bare behov for å gå til legen en gang innimellom gjør han en god og effektiv jobb, og man får stort sett time i løpet av noen dager.

10/10!

Utrolig kunnskapsrik og hyggelig lege. Man blir tatt godt i mot og han er kjempeflink til å forklare og fortelle om sykdommer, og komme med flere forslag til hva pasienten kan gjøre. Tar seg god tid og stresser ikke.

Meget dyktig og hyggelig lege

Har hatt Sven siden jeg flyttet til Trondheim. Han er veldig hyggelig og blid, men tar seg tid til å høre etter. Her må man bare forklare problemet og så er han flink til å sende videre dersom man selv tror det trengs. Har aldri tvilt på meg. Han forklarer gjerne hvorfor ting er sånn og sånn slik at man som pasient forstår sakene bedre, tegner og forklarer. Jeg har en ganske normal sykdomshistorie, med noen unntak, og han har vært veldig hjelpsom å ha i alle disse situasjonene. Anbefaler virkelig! Plasseringen er enormt hjelpsom dersom man bor nært sentrum. Han er populær ser jeg på legelisten.no, men opplever å få time på maks 2 uker frem i tid, når jeg trenger det. Bestiller time på nett. Får ofte timen noen dager frem i tid, avhengig av problemet.

Tidenes beste lege!

Kunnskapsrik, pedagogisk, tålmodig, forståelsesfull og alltid blid. Han er rett og slett fantastisk! Det er en fryd å gå til legen, når man har Herr. Sven som lege. Anbefales på det sterkeste!

Trivelig, flink, omtenksom og dyktig

Jeg er svært fornøyd med Midelfart som fastlege. Selv om det blir større og større krav om raskere konsultasjoner føler jeg meg hørt og forstått. Han tar seg alltid tid til å forklare på en grundig og svært pedagogisk måte. Hadde jeg vært medisinstudent hadde Midelfart vært den optimale veileder :)
Han viser alltid at han husker forhistorie uten å sitte å bla gjennom journaler, han har alltid flere forslag til løsninger/behandlinger og inkluderer meg i avgjørelsen.
Han er innimellom noe forsinket, men har enda ikke møtt en lege som ikke er det. Men dette er den første legen jeg gladelig kan vente på.

I tillegg er damene på kontoret alltid blide, hyggelige og hjelpsomme :)

Kjempefornøyd med lege!

Han er veldig inkluderende i vurderingen av hva som var beste løsning for meg (i denne omgang når det gjalt prevensjon), og forklarte ulike alternativer både samfunnsmessig, hvordan det virker i kroppen og viste skjemaer og brukte tegning (pedagogiske ferdigheter som sikkert også brukes i hans arbeid som universitetslektor). Det setter jeg stor pris på, både fordi jeg får større kontrollfølelse over egen fremtid, og av interesse for medisinske problemstillinger. Timen går raskt som alle konsultasjoner, men virker ikke fremskyndet. Gikk derfra helt trygg på alt jeg kunne forvente og klar over fordeler og ulemper. Veldig betryggende og hyggelig som lege!

(Ellers også veldig fornøyd med legekontorets timebestilling, betalingsmåte og venterom/ventetid)

Veldig dyktig lege!

Dr. Midelfart er den legen jeg er desidert mest fornøyd med. Han er virkelig flink i det han gjør. Han ser pasienten og viser at han bryr seg. Han er løsningsorientert og kunnskapsrik. Dr. Midelfart har hjulpet meg gjennom veldig mye. Jeg må med tungt hjerte bytte lege fordi jeg må flytte.

Meget god lege

Lyttende, meget kompetent, tar seg tid til å forklare, enkel å med å gjøre. Vil anbefale han på det sterkeste.

Splittet

Letet lenge inne på siden her før jeg byttet fastlege til Midelfart.
Mine møter med han har han alltid hatt kjempe god tid og IKKE den type lege som hiver deg ut døra. Han inkluderer meg også veldig mye ved og vise svar på prøver osv. Den store negative tingen hos meg som gjør til at jeg vurderer og bytte lege igjen er at han legger alle mine fysiske plager over på at det er psykisk , og at det skal være grunnen for alt, selv om han ikke har sjekket meg grundig for mine plager. Han vet min fulle psykiske historie og har uttalt seg med sin personlig mening på div. ting. Noe jeg føler en lege absolutt ikke skal!

Lett tilgjengelig og går fort og få time