Gulen Legekontor

Eivindvikvegen 1102 5966 Eivindvik

Siste vurderinger av behandlere ved Gulen Legekontor

Fantastisk

Lege: Brita Wesenlund Hjønnevåg Skrevet

jeg liker Brita Veldig masse, hun var snill og tålmodig og jeg anbefaler henne, hun også kan roe meg ned. jeg håper at du kan tenke og ha henne som fastlege

Empatisk og kunnskapsrik

Lege: Anita Pettersen Skrevet

Beste legen ein kan få. Ho ser deg og har god tid til deg. Trygg og god og å ha som lege.
Eit ''kinderegg'' av ein lege :)

Trygg, imøtekommende, kunnskapsrik

Lege: Brita Wesenlund Hjønnevåg Skrevet

Jeg er sjeleglad for å ha fått Brita som fastlege! Faglig dyktig, beroligende og flink. Møter deg som et omsorgsfullt menneske med både innlevelse- og humor når situasjonen åpner for det. Men med laserfokus og alvor når det kreves. En lege det går an å snakke med, og som virkelig ser deg som pasient. Stoler 100% på Brita og er kjempefornøyd🤗👍

Fantastisk

Lege: Anita Pettersen Skrevet

Beste legen eg har hatt nokon gong. Det finnast ikkje nokon betre lege. Ho tar vare på deg, tar seg tid til å lytte og forstå deg, og ho tek alltid i mot deg med opne armar og ser deg for det menneske du er.

Grunna flytting måtte eg skifte fastlege, og eg saknar verkeleg Anita. Ingen lege kan måle seg med hennar tolmodighet, omsorg, forståelse, erfaring og kunnskap.

Trygg og kunnskapsrik lege

Lege: Brita Wesenlund Hjønnevåg Skrevet

Kjempeflott lege, eg er så taknemmelig at eg fekk ho i ei nødsitasjon. Hadde dette vert mitt distrikt ville eg ønska å få Brita til fastlege!