Klinikk For Alle Askøy

Gamle Kleppestøvegen 2 5300 Kleppestø

Siste vurderinger av Klinikk For Alle Askøy

Anbefales!!

Kiropraktor: Klaus Roberg Skrevet

Jeg begynte hos Klaus for akutte smerter for et par år tilbake-og har fortsatt med forebyggende behandling. Klaus er faglig dyktig, han bruker ulike metoder og du merker at han setter deg som pasient først. Han lytter og gir gode råd-både når det gjelder hjemmetrening, skotøy, ernæring og hvordan man best mulig kan stresse ned i en travel hverdag. Og så er han utrolig hyggelig!
Kjempesynd for oss på Askøy at vi mister en så flink behandler, men heldige er de i Stavern som får hans gode hjelp :)
Masse lykke til!

Profesjonell og hyggelig

Kiropraktor: Klaus Roberg Skrevet

Har hjelpt meg med en prolaps i ryggen, også med nåler. Slik at jeg slapp å operere.
Kan sterkt anbefales.

Trygg og kunnskapsrik.

Kiropraktor: Klaus Roberg Skrevet

Profesjonell, behagelig og trygg kiropraktor som virkelig anbefales. Har hjulpet meg med bl.a plantar faciit og krystallsyken. Og plager i rygg og nakkeregion.

Anbefales!

Kiropraktor: Klaus Roberg Skrevet

Kan trygt anbefale Klaus!
Han er svært dyktig, effektiv og det merkes at han virkelig har en lidenskap for yrket sitt.

Unik Kiropraktor

Kiropraktor: Klaus Roberg Skrevet

Har slitt med bekken og hofte som spratt ut av ledd etter at jeg knakk foten som liten, og har i tider der ryggen har låst seg, gått til kiropraktor.
Klaus Roberg ble Kiropraktor nr.5 i rekken som fikk prøve seg, og han både så og skjønte problemet med en gang...

Han tok i bruk både sin kunnskap som Kiropraktor, men også bruk av fysioterapi og nåler/nålebehandling...og ikke minst sin tilleggskompetanse med Brakstadmetoden, samt sin lange erfaring, kunnskap og rå styrke og sist men ikke minst med list og lempe... fikset Klaus meg over tid, og jeg har vært uten plager i lang, lang tid.

Tusen Takk for hjelpen, Klaus!