Knarvik allmennpraksis

Kvernhusmyrane 9 5914 Isdalstø

Siste vurderinger av Knarvik allmennpraksis

Tar deg på alvor..

Lege: Lene Vie Skrevet

Lene Vie framstår som interessert og grundig i samtaler og undersøkelser. Hun tar seg tid til å lytte, og har også en fin tilnærming til barn, som hun viste dag jeg også fikk henne som fastlege til min sønn.

Elendig Nei

Lege: Lene Vie Skrevet

Jeg ser at en Pasient sier Helt Elendig om Lene Vie. Jeg er ikke enig, jeg har hatt henne som Lege gjennom Rusomsorgen. Hun forstår problemet mitt, og mange andre sitt. Men selvsagt er ikke alle 100% fornøyd med henne og hennes måter å behandle folk på. De skulle da og bare mangle, vi er alle forskjellige, vi har alle forskjellige problemer å stri med, Alle pasienter kan skifte Fastlege en gang eller tre. Men Legen kan ikke skifte seg selv. Alt i alt er jeg fornøyd med henne.
Samlet vurdering Bra

Anbefales!

Lege: Lene Vie Skrevet

En hyggelig lege som gir god og nøye oppfølging. Her føler jeg meg sett og ivaretatt.

Trivelig personale i ekspedisjonen, lite venting.

Flink

Lege: Lene Vie Skrevet

Hyggelig og snill lege! Tar deg på alvor. Har ikke noe negativt å tilføye. Ikke noe venting på venteværelse.

Helt elendig lege.

Lege: Lene Vie Skrevet

Jeg har jobbet som frisør i 10 år. I dette siste året jeg er plaget av smerte i armen. Har prøvd alt mulig- medisin, vært hos kiropraktor, fysioterapeut, tok massasje. Trener på treningstudio i mange år, ble aldri sykemeldt. Men smerten gikk ikke over, ble verre og verre etter hvert. Nå har jeg vondt i skuldre og opp i nakke. Jeg ville endelig finne ut årsaken av dette problemet og undersøke skikkelig armen og skulderen. Jeg ba om MR undersøkelse hos Lene Vie. Men hun undersøkte meg selv og ikke fant ut noen grundig årsaken til MR. Jeg har fått henvisning til fysioterapi hvor ventelisten er opp til seks måneder. Nå bør jeg jobbe med smerten i armen fordi Lene Vie synes at jeg bør ikke få takk i spesialist.

Jeg tror at dette er helt elendig lege som ikke vil hjelpe til pasienten å finne ut årsaken av sykdomen.