Knarvik Allmennpraksis

Kvassnesvegen 48 5914 Isdalstø

Siste vurderinger av behandlere ved Knarvik Allmennpraksis

Nedlatende

Lege: Lucia Corral-Kaland Skrevet

Jeg opplever Lucia som belærende og til tider spydig i måten hun kommuniserer til meg som pasient. Hun fremstår som en bedreviter som alltid skal ha det rette svaret uten å høre på pasienten sin side. Forlater nesten alle legetimene med en ubehagelig klump i magen. Har heldigvis fått byttet til ny fastlege.

Huff

Lege: Lucia Corral-Kaland Skrevet

Vil ikke anbefale denne legen til noen 😬 Ingen forståelse av pasienten sine behov. Henger seg opp i hva hun mener er korrekt.

Lyttende, varm og effektiv

Lege: Lucia Corral-Kaland Skrevet

Jeg har hatt mange fastleger opp igjennom. Og ingen bedre enn Lucinda. Føler meg tatt på alvor, lyttet til og hun er effektiv. At jeg kommer med fler problemstillinger på en kort time går helt fint. Hun lytter og noterer og finner forslag til løsninger. Jeg føler hun oppriktig bryr seg. Jeg har flyttet til Bergen, men ikke F at jeg bytter fastlege!

Har ikke tillit til henne lengre

Lege: Lucia Corral-Kaland Skrevet

Har hatt Lucia som fastlege over flere år, men har dessverre svært lite tillit til henne som fastlege lengre. Hun oppleves ofte som bastant, skråsikker og litt ovenfra og ned, ofte uten å gjøre undersøkelser eller høre.

Bruker også mye av tiden på belæring enn å lytte og hjelpe. Føler dessverre litt for ofte at jeg har gått skuffet ut av legetimene mine uten å ha fått den hjelpen jeg trengte. Noe som igjen er veldig vanskelig når det er 6-8 ukers ventetid for å få en time.

Meget god fastlege

Lege: Lucia Corral-Kaland Skrevet

Dyktig og kunnskapsrik lege som eg har gleden å ha som fastlege i flere år. Tar pasienten på alvor. Handlekraftig. Eg føler meg alltid utrolig godt ivaretatt.