Knarvik allmennpraksis

Kvernhusmyrane 9 5914 Isdalstø

Siste vurderinger av Knarvik allmennpraksis

Lege: Astrid Rognebakke Bjørstad Skrevet

Hun tar alle plager på alvor. Hun gjør at man føler seg sett. Hun har hjulpet meg med å finne ut hva mine plager kom fra, og jeg har endelig fått en diagnose. Kunnskapsrik lege jeg gjerne anbefaler videre!

Tillitsvekkende.

Lege: Astrid Rognebakke Bjørstad Skrevet

Måtte bytte fastlege, da han gikk av med pensjon. Er svært fornøyd med mitt nye valg, Astrid har respekt for meg som pasient og får meg til å føle at mine problemer er verdt å lytte til. Kunnskapsrik dame. God på kommunikasjon.

Beste legen

Lege: Lucia Corral-Kaland Skrevet

Fantastisk flink lege som viser omsorg og bryr seg om pasientene og nærmeste pårørende, hun er flink med oppfølging og man føler man blir tatt på alvor når man kommer til henne. Velger å kjøre 30 minutter ekstra for å ha henne som fastlege. Anbefales!

Den beste legen jeg har hatt.

Lege: Lucia Corral-Kaland Skrevet

Hun bryr seg og vil hjelpe. Hun er den første legen jeg har hatt som faktisk bryr seg. Har ikke hatt bedre lege før.

Tar deg på alvor..

Lege: Lene Vie Skrevet

Lene Vie framstår som interessert og grundig i samtaler og undersøkelser. Hun tar seg tid til å lytte, og har også en fin tilnærming til barn, som hun viste dag jeg også fikk henne som fastlege til min sønn.