Knarvik Allmennpraksis

Kvassnesvegen 48 5914 Isdalstø

Siste vurderinger av behandlere ved Knarvik Allmennpraksis

Meget god fastlege

Lege: Lucia Corral-Kaland Skrevet

Dyktig og kunnskapsrik lege som eg har gleden å ha som fastlege i flere år. Tar pasienten på alvor. Handlekraftig. Eg føler meg alltid utrolig godt ivaretatt.

Ikkje og Anbefale.

Lege: Lucia Corral-Kaland Skrevet

Anbefaler ikkje denne lengen om ein ønsker og følse seg sett og ivaratatt på ein proffesjonel måte. Oppleves som håven, bedreviter og mangel på sjølvinsikt der eg opplever at når Legen drive dorleg pasientbehandling og det vert reagert på er det MIN (passientens) feil.

Anbefalles ikke

Lege: Lucia Corral-Kaland Skrevet

Har en annen fastlege, men måtte ha en akuttime. Hun lyttet ikke, overkjørte meg totalt og sa at alle overdriver etter korona så jeg måtte dra hjem og sove litt. Fikk beskjed om å gå på jobb dagen etter, noe jeg tydelig ikke klarte. ANBEFALLES OVERHODET IKKE!!

Skuffet

Lege: Lucia Corral-Kaland Skrevet

Corral-Kaland har for meg vært en grei lege, som har tatt seg tid til å lytte, men som jeg ikke lenger har tillit til. Jeg bestilte time for å sette spiral, men gikk ut fra legekontoret i tårer og "et blodbad" etter en hel klokke time (fremdeles uten innsatt spiral), for å så få beskjed at det var meg det var noe i veien med.

Lege: Astrid Rognebakke Bjørstad Skrevet

Imøtekommenhet blant øvrig personale kan bli bedre.
Responstid på elektronisk henvendelse er for dårlig.