Knarvik Allmennpraksis

Kvassnesvegen 48 5914 Isdalstø

Siste vurderinger av behandlere ved Knarvik Allmennpraksis

Anbefales!

Lege: Lene Vie Gangås Skrevet

En hyggelig lege som gir god og nøye oppfølging. Her føler jeg meg sett og ivaretatt.

Trivelig personale i ekspedisjonen, lite venting.

Flink

Lege: Lene Vie Gangås Skrevet

Hyggelig og snill lege! Tar deg på alvor. Har ikke noe negativt å tilføye. Ikke noe venting på venteværelse.

Helt elendig lege.

Lege: Lene Vie Gangås Skrevet

Jeg har jobbet som frisør i 10 år. I dette siste året jeg er plaget av smerte i armen. Har prøvd alt mulig- medisin, vært hos kiropraktor, fysioterapeut, tok massasje. Trener på treningstudio i mange år, ble aldri sykemeldt. Men smerten gikk ikke over, ble verre og verre etter hvert. Nå har jeg vondt i skuldre og opp i nakke. Jeg ville endelig finne ut årsaken av dette problemet og undersøke skikkelig armen og skulderen. Jeg ba om MR undersøkelse hos Lene Vie. Men hun undersøkte meg selv og ikke fant ut noen grundig årsaken til MR. Jeg har fått henvisning til fysioterapi hvor ventelisten er opp til seks måneder. Nå bør jeg jobbe med smerten i armen fordi Lene Vie synes at jeg bør ikke få takk i spesialist.

Jeg tror at dette er helt elendig lege som ikke vil hjelpe til pasienten å finne ut årsaken av sykdomen.

Kjempehyggelig lege, som tar meg på alvor

Lege: Astrid Rognebakke Bjørstad Skrevet

Astrid tar helsen din på alvor. Hun er flink til å lytte, tar seg god tid, gir deg gode råd, og hjelper deg med det du trenger. Har hatt henne i ett år, og er veldig fornøyd =D