Med. Vest Legesenter

Baker Østbys vei 26 1351 Rud

Siste vurderinger av behandlere ved Med. Vest Legesenter

Empatisk og dyktig

Lege: Benedicte Westlund Wardemann Skrevet

Dr Benedicte går utenpå de fleste hva gjelder empati og evne til å lese pasienten og lytte.
Hun tar seg godt tid og er grundig. Hun følger opp når det er behov og henviser videre når hun ser at det er riktig!

Kompetent og lyttende

Lege: Benedicte Westlund Wardemann Skrevet

Faglig sterk. Hvis tvilende, ikke redd for å henvise til mer kompetente personer. Tar seg tid til pasienten, selv om jeg vet at arbeidsplanen er 20 minutter pr. konsultasjon. Bruker også tid til streif rundt pasientens liv utenfor hens sykdomskasus. Tror at dette bidrar til et mer helhetlig bilde av pasienten.

Myk personlighet, trygg, våken og handlingsorientert.

Lege: Kristin Grefberg Skrevet

Kristin har en intuitiv innsikt i tillegg til kunnskap og erfaring mht. å forstå symptomer som kroppen gir. Jeg blir oftest frisk bare hun har tatt på meg.

Fingernem,(teste muskler. treffsikker og kyndig ved injeksjoner etc).

Myk personlighet.
Punktlig.
Sterk. Utholdende.
Løsningsorientert.
Empatisk, rask.

Jeg kjenner meg 'sett'.
Trygg og takknemlig!

Imøtekommende med åpen interesse for min situasjon.

Lege: Benedicte Westlund Wardemann Skrevet

Jeg kan ikke få fullrost Benedicte Wardemann!

Jeg kom til henne første gang for flere år siden. Hun leste meg som en åpen bok og hjalp meg i en veldig vanskelig situasjon. Har ikke ord for hva det brydde for meg og hvilken lettelse det var.
Besøker henne ikke ofte, da det ikke har vært behov for det, fornyelse av resepter går fort og greit fra hennes side.
Ikke ett øyeblikk har jeg tenkt på å bytte fastlege. Jeg ønsker henne alt godt i en viktig gjerning!

Anbefales ikke

Lege: Benedicte Westlund Wardemann Skrevet

Hun tar ikke pasienten på alvor, til tross for henvisning fra spesialister og oppfordring ift. Videre oppfølging via blodprøver. Viser ikke empati og kan være krass når man undrer seg. Anbefales ikke!!