Med. Vest Legesenter

Baker Østbys vei 26 1351 Rud

Siste vurderinger av Med. Vest Legesenter

Meget bra!

Lege: Benedicte Westlund Wardemann Skrevet

Hun er min nye fastlege. Hun er meget dyktig, imøtekommende, forståelsesfull og virkelig interressert i pasientene. Hun tar tak i problemer og finner fort ut av hva pasienten feiler.
Jeg føler meg både sett og hørt.
Hun kommer jeg til å ha lenge.

Dyktig, trygg og forståelsesfull

Lege: Kristin Grefberg Skrevet

Har hatt henne som fastlege i 15 år. Det er vanligvis nokså kort ventetid på time, evt er vikaren alltid ganske tilgjengelig og hun er både flink og hyggelig. Hun har alltid tid til å høre etter, og er flink og ryddig. Sjelden mer enn gem minutter forsinket. Kan sikkert virke litt streng, men for meg passer det fint. Det er liksom aldri noe tull - rett på sak. God svangerskapsoppfølging også. Jeg har valgt å ikke bytte fastlege til tross for at jeg har flyttet til oslo - det er verdt den litt lange reiseveien for en fastlege man stoler på og som kjenner deg.

Helt ubrukelig.

Lege: Kristin Grefberg Skrevet

Det første året jeg hadde Grefberg som lege var jeg veldig fornøyd. Hun var imøtekommen, blid og varm. Men det faller i skyggen av at hun overhodet ikke følger opp meg som pasient. Jeg har flere helsemessige utfordringer hun ikke tar på alvor. Det tærer på psyken. Det blir en kamp de gangene jeg må ha hjelp av henne til noe.

Lege: Kristin Grefberg Skrevet

Kristin er en lege som oppriktig vil det beste for pasienten sin. Hun er den beste legen jeg noen gang har hatt.

Beste legen i Bærum, og helt sikkert resten av landet!!

Lege: Kristin Grefberg Skrevet

Alltid hyggelig, føler meg veldig godt ivaretatt. Hun setter ALLTID riktig diagnose noe jeg er veldig fornøyd med, da jeg vet hva jeg har å forholde meg til. Jeg er så fornøyd at jeg faktisk gadd å gå inn på denne siden for å legge inn en anmeldelse.