Med. Vest Legesenter

Baker Østbys vei 26 1351 Rud

Siste vurderinger av behandlere ved Med. Vest Legesenter

Ekstremt dyktig og fantastisk oppfølging

Lege: Benedicte Westlund Wardemann Skrevet

Benedicte har fulgt opp min behandling på en ekstraordinær måte. Hun har ivaretatt meg med tett oppfølging og bistått for å hjelpe meg i helsesystemet.

Er svært takknemlig for å ha Benedicte som fastlege

Dyktig, lyttende, handlekraftig

Lege: Benedicte Westlund Wardemann Skrevet

Konsulterte henne p.g.a. mistanke om hjerteinfarkt. Jeg ble meget grundig undersøkt for dette, og heldigvis var undersøkelsen negativ. Det ble oppdaget tendens til diabetes 2, noe som ble bekreftet etter videre undersøkelser på BS. Jeg er nå, etter hennes råd, i gang med trening, reduksjon av alkoholinntak og omlegging av kostholdet for vektnedgang.
BWW er flink til å organisere spesialister for å stille nøyaktige diagnoser, og er i tillegg lydhør for pasientenes innspill. Jeg anbefaler henne!

KNOWLEDGEABLE, CARING AND EMPATHIC

Lege: Lone Eriksdatter Wilberg Skrevet

This is a medical professional of very high standing. She is knowledgeable, trustworthy, acquire the necessary information and make vice decisions. What truly sets her apart, however, is her warm, caring and empathic personality. She is highly recommended.

Oppfølgingen er fantastisk

Lege: Benedicte Westlund Wardemann Skrevet

Legen tar seg god tid, er grundig, følger alltid opp og er imøtekommende. Eneste stedet jeg har følt meg sett og hørt av 6 forskjellige fastleger de siste årene. Helt fantastisk!

Helt topp

Lege: Benedicte Westlund Wardemann Skrevet

Flink, imøtekommende, flink til å lytte. Hat empati og sympati. Tar grep med en gang. Topp lege. Høyeste skår.

Dette er en Pluss-tjeneste.