Med. Vest Legesenter

Baker Østbys vei 26 1351 Rud

Siste vurderinger av behandlere ved Med. Vest Legesenter

En helt strålende lege

Lege: Kristin Grefberg Skrevet

Oppmerksom, tydelig, full av initiativ, og av beroligende, oppklarende ord når det trengs. Tar deg alltid på alvor.

FABRIKK

Lege: Benedicte Westlund Wardemann Skrevet

Legen er hyggelig og kunskapsrik, - men alt for liten tid til hver pasient. Setter seg godt inn i pasientens behov

Forståelsesfull og kunnskapsrik

Lege: Kristin Grefberg Skrevet

En fastlege med innsikt, kunnskap og forståelse for psykiske helseutfordringer. Hun er dyktig i samtaleterapi og kognitive teknikker. Opptatt av å se hele meg. Opplever at hun er flink til å holde tiden og har ikke opplevd ventetid på legekontoret før avtalt time, noe som gir forutsigbarhet.

Meget bra!

Lege: Benedicte Westlund Wardemann Skrevet

Hun er min nye fastlege. Hun er meget dyktig, imøtekommende, forståelsesfull og virkelig interressert i pasientene. Hun tar tak i problemer og finner fort ut av hva pasienten feiler.
Jeg føler meg både sett og hørt.
Hun kommer jeg til å ha lenge.

Dyktig, trygg og forståelsesfull

Lege: Kristin Grefberg Skrevet

Har hatt henne som fastlege i 15 år. Det er vanligvis nokså kort ventetid på time, evt er vikaren alltid ganske tilgjengelig og hun er både flink og hyggelig. Hun har alltid tid til å høre etter, og er flink og ryddig. Sjelden mer enn gem minutter forsinket. Kan sikkert virke litt streng, men for meg passer det fint. Det er liksom aldri noe tull - rett på sak. God svangerskapsoppfølging også. Jeg har valgt å ikke bytte fastlege til tross for at jeg har flyttet til oslo - det er verdt den litt lange reiseveien for en fastlege man stoler på og som kjenner deg.