Kristin Grefberg

Baker Østbysvei 26 1351 Rud
Kristin Grefberg er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Kristin Grefberg

Helt ubrukelig.

Det første året jeg hadde Grefberg som lege var jeg veldig fornøyd. Hun var imøtekommen, blid og varm. Men det faller i skyggen av at hun overhodet ikke følger opp meg som pasient. Jeg har flere helsemessige utfordringer hun ikke tar på alvor. Det tærer på psyken. Det blir en kamp de gangene jeg må ha hjelp av henne til noe.

Kristin er en lege som oppriktig vil det beste for pasienten sin. Hun er den beste legen jeg noen gang har hatt.

Beste legen i Bærum, og helt sikkert resten av landet!!

Alltid hyggelig, føler meg veldig godt ivaretatt. Hun setter ALLTID riktig diagnose noe jeg er veldig fornøyd med, da jeg vet hva jeg har å forholde meg til. Jeg er så fornøyd at jeg faktisk gadd å gå inn på denne siden for å legge inn en anmeldelse.

Den beste legen

Kristin er veldig dedikert til jobben sin, engasjert, "oppdatert" og er alltid opptatt av å løse ditt problem på best mulig måte. Hun gjør veldig mye selv, både gynekologiske undersøkelser og utvendig ultralyd (veldig fin under graviditet). Hun kan også mye om psykiske lidelser og kognitive teknikker. Ved behov henviser hun til spesialister som hun har gode referanser til. Kristin tar seg alltid god tid på en riktig måte, samtidig har jeg aldri opplevd forsinkelser.

SERIØS, FAGLIG FLINK OG BLID.

Fastlege som anbefales!
Kjempegod på muskel-/skjelett lidelser.
Ultralyd på kontoret.
Flink og effektiv helsesekretær.
Svært hyggelig og dyktig legevikar som jobber tirsdager og fredager.
God tilgjengelighet, får raskt time.
Bare positivt å si om kontoret.