Kristin Grefberg

Baker Østbys vei 26 1351 Rud
Kristin Grefberg er en av 116 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Kristin Grefberg

En helt strålende lege

Oppmerksom, tydelig, full av initiativ, og av beroligende, oppklarende ord når det trengs. Tar deg alltid på alvor.

Forståelsesfull og kunnskapsrik

En fastlege med innsikt, kunnskap og forståelse for psykiske helseutfordringer. Hun er dyktig i samtaleterapi og kognitive teknikker. Opptatt av å se hele meg. Opplever at hun er flink til å holde tiden og har ikke opplevd ventetid på legekontoret før avtalt time, noe som gir forutsigbarhet.

Dyktig, trygg og forståelsesfull

Har hatt henne som fastlege i 15 år. Det er vanligvis nokså kort ventetid på time, evt er vikaren alltid ganske tilgjengelig og hun er både flink og hyggelig. Hun har alltid tid til å høre etter, og er flink og ryddig. Sjelden mer enn gem minutter forsinket. Kan sikkert virke litt streng, men for meg passer det fint. Det er liksom aldri noe tull - rett på sak. God svangerskapsoppfølging også. Jeg har valgt å ikke bytte fastlege til tross for at jeg har flyttet til oslo - det er verdt den litt lange reiseveien for en fastlege man stoler på og som kjenner deg.

Helt ubrukelig.

Det første året jeg hadde Grefberg som lege var jeg veldig fornøyd. Hun var imøtekommen, blid og varm. Men det faller i skyggen av at hun overhodet ikke følger opp meg som pasient. Jeg har flere helsemessige utfordringer hun ikke tar på alvor. Det tærer på psyken. Det blir en kamp de gangene jeg må ha hjelp av henne til noe.

Kristin er en lege som oppriktig vil det beste for pasienten sin. Hun er den beste legen jeg noen gang har hatt.