Kristin Grefberg

Baker Østbys vei 26 1351 Rud
Kristin Grefberg er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Kristin Grefberg

Helt ubrukelig.

Det første året jeg hadde Grefberg som lege var jeg veldig fornøyd. Hun var imøtekommen, blid og varm. Men det faller i skyggen av at hun overhodet ikke følger opp meg som pasient. Jeg har flere helsemessige utfordringer hun ikke tar på alvor. Det tærer på psyken. Det blir en kamp de gangene jeg må ha hjelp av henne til noe.

Kristin er en lege som oppriktig vil det beste for pasienten sin. Hun er den beste legen jeg noen gang har hatt.

Beste legen i Bærum, og helt sikkert resten av landet!!

Alltid hyggelig, føler meg veldig godt ivaretatt. Hun setter ALLTID riktig diagnose noe jeg er veldig fornøyd med, da jeg vet hva jeg har å forholde meg til. Jeg er så fornøyd at jeg faktisk gadd å gå inn på denne siden for å legge inn en anmeldelse.

Den beste legen

Kristin er veldig dedikert til jobben sin, engasjert, "oppdatert" og er alltid opptatt av å løse ditt problem på best mulig måte. Hun gjør veldig mye selv, både gynekologiske undersøkelser og utvendig ultralyd (veldig fin under graviditet). Hun kan også mye om psykiske lidelser og kognitive teknikker. Ved behov henviser hun til spesialister som hun har gode referanser til. Kristin tar seg alltid god tid på en riktig måte, samtidig har jeg aldri opplevd forsinkelser.

SERIØS, FAGLIG FLINK OG BLID.

Fastlege som anbefales!
Kjempegod på muskel-/skjelett lidelser.
Ultralyd på kontoret.
Flink og effektiv helsesekretær.
Svært hyggelig og dyktig legevikar som jobber tirsdager og fredager.
God tilgjengelighet, får raskt time.
Bare positivt å si om kontoret.

Perfekt fastlege

Har hatt mange ulike fastleger pgs flytting, og Kristin er den desidert beste. Hun er profesjonell men varm. Gir intrykk av at hun oppriktig bryr seg om sine pasienter. Dyktig mht oppfølging av gravide. Hun er kunnskapsrik og veldig tilstede. Kan oppfattes som litt streng, men på den 'riktige' måten. Ikke en lege som kaster sykemeldingen etter deg, men en som er opptatt av å finne ut av og løse problemet.
Jeg anbefaler virkelig Kristin Grefberg som fastlege, man føler seg sett og godt ivaretatt. Dessuten en svært flink og hyggelig dame som er legesekretær på kontoret hennes. Dette har mye å si mht service og tilgjengelighet.

Hyggelig lege som anbefales

Jeg har ikke alltid hatt så stor tillit til leger, og har en underliggende følelse av å ikke bli tatt på alvor. Kristin Grefberg er en hyggelig lege, men det tok en stund før jeg følte at jeg kjente henne. Det skyldtes nok mer meg enn henne. Hun smiler alltid og for noen kan det kanskje virke overfladisk, men min erfaring er at hun har et hjerte av gull og ønsker å være imøtekommende mot alle. Jeg har hatt 4 fastleger i løpet av livet, pga. flytting, og min erfaring er at leger ofte kan litt om alt, men ikke veldig mye om noe. Har man et litt spesielt problem må man selv komme med forslag til løsning, eller foreslå å bli henvist videre til en spesialist. Slik er det også hos Kristin, men hun er ærlig når det er noe hun ikke kan så mye om, og hun lytter, tar deg på alvor, og er på din side. Det teller mye for meg.
Kristin er også gynekolog, og det er et pluss. Da slipper man å måtte dra til en ukjent person for å ta celleprøver (slik kvinner bør gjøre hvert 3. år), siden Kristin kan gjøre det.

Verdens beste fastlege

Det er trygt, seriøst og personlig!
Blir tatt på alvor og lyttet til, både av lege og øvrig personale på legekontoret.

Overfladisk og lite tillitsfull

Brukte dr Grefberg en periode, men opplevde henne som noe overfladisk og veldig tilgjort. Hun lyttet ikke, og notrerte heller ikke, slik at jeg måtte gjenta min sykdomshistorie hver gang jeg kom dit. Hun er lite nøyeaktig, da hun ikke gjør skikkelige undersøkelser. Ville ikke anbefale henne til pasienter som er virkelig syke, men ok til en liten forkjølelse.

Beste legen jeg hsr hatt!

Kristin er ikke bare en super lege men også et fantastisk bra menneske.
Hun bryr seg om pasientene, lytter og ser hele menneske.

Ærlig og redelig!

Er veldig fornøyd med Kristin, hun tar seg tid og lytter til problemer og utfordringer, hun er ikke for rask ute med reseptblokken sin. Anbefales på det sterkeste!

Den beste

Hvorfor Kristin? Hun kan mye, bryr seg om deg samtidig som hun sier det rett ut når man trenger høre det. Hun er til å stole på!!! Alltid!! Spesielt når du trenger henne. Hun stiller alltid opp for deg, uansett utfordring du kommer med. Kristin, du er bare helt super!!

EN UTROLIG GOD LEGE OG SYMPATISK PERSON

Hun er den mest fantastiske lege jeg noensinne har hatt kontakt med. Tillitsfull, imøtekommende og forståelsesfull. Har reddet livet mitt!!!!

Fantastisk

Jeg har hun som fastlege til meg og barna. Hun er rett og slett fantastisk og veldig flink!!!!

Veldig dyktig!!

Kristin er en veldig, veldig dyktig lege, både som fagperson og som menneske! Hun evner å se hele "pasienten" og har lang erfaring.

Anbefales!

Hvorfor anbefaler jeg Grefberg? I hovedsak fordi: i) hun fremstår som faglig dyktig, ii) hun ser pasientene og får de til å føle seg vel, iii) hun er på jakt etter og hjelper deg med gode, langsiktige løsninger på de utfordringene du har.

Vil ikke bytte lege igjen.

Superfornøyd. Brukt Kristin i mange år. Byttet lege da jeg flyttet,men byttet raskt tilbake.