Sentrumslegene Hønefoss AS

Storgata 13 3512 Hønefoss

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrumslegene Hønefoss AS

En trygg og kunnskapsrik lege

Lege: Jørgen Gotteberg Christensen Skrevet

Har den sjeldne evnen til å se og høre pasienten og er kunnskapsrik og deler gjerne av sin kunnskap og erfaring. Rask på fornyelse av resepter digitalt er også et stort pluss på dette legekontoret 😊

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Jørgen Gotteberg Christensen Skrevet

Har veldig stor tillit til fastlegen min. Han er imøtekommende og hyggelig, samtidighet har han tatt seg god tid hver gang jeg har vært hos han.
Yrkesfaglig virker alt å være på topp.
Veldig fornøyd.

Dyktig, engasjert og trygg

Lege: Jørgen Gotteberg Christensen Skrevet

Trygg og svært dyktig, tar tak i alt man nevner og går i dybden for å finne ut av det. Han er også veldig hyggelig og imøtekommende og følger veldig godt opp. For meg har det vært et stort løft og veldig betryggende å få en fastlege man føler har kontroll, er dyktig og engasjert og svarer ut alle store og små spørsmål. Jeg er veldig godt fornøyd!

Ovenfra og ned

Lege: Jørgen Gotteberg Christensen Skrevet

Ovenfra og ned holdning, antar at pasienter kun er ute etter sykemelding. Hilser ikke når han kommer inn i rommet. Generelt en dårlig opplevelse og følte at man ikke ble hørt eller sett.

Punktlig og grundig

Lege: Jørgen Gotteberg Christensen Skrevet

Her behøves nesten aldri tidsskrifter på venterommet fordi han er veldig punktlig. Han viser interesse for det du plages med og er ikke redd for å gå i dybden. Han vil gjerne komme til bunns og løse problemet ditt.