Sentrumslegene Hønefoss AS

Storgata 13 3512 Hønefoss

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrumslegene Hønefoss AS

Trygg, kunnskapsrik og imøtekommende

Lege: Gaute Johnsrud Guttormsen Skrevet

Dyktig lege som tar seg tid til pasientene sine. Fantastisk med barna. Hører, ser og virkelig lytter. Er imøtekommende, flink, følger opp meg og mine barn på best mulig måte.

Hyggelig, blid og flink

Lege: Gaute Johnsrud Guttormsen Skrevet

Enkelt å bestille time og resepter via pasientsky, korte ventetider. Lett å snakke med, blid, hyggelig og professjonell.

Trygg og god

Lege: Jørgen Gotteberg Christensen Skrevet

Har brukt Jørgen som vikar. Han er hyggelig, imøtekommende, god til å sette seg inn i min situasjon på kort tid, kunnskapsrik og flink. For å si det som det er, helt topp

Helt fantastisk

Lege: Gaute Johnsrud Guttormsen Skrevet

Kunnskapsrik, imøtekommende, lett å få kontakt med, god til å lytte, ærlig, løsningsorientert og hyggelig

Profesjonelt og moderne legesenter

Lege: Jørgen Gotteberg Christensen Skrevet

Det var først etter at vi byttet fastlege til Jørgen med ønske om bedre mulighet for digital oppfølgning enn ved tidligere legesenter at jeg ble klar over hvor dårlig oppfølgning vi har hatt tidligere. Hos Jørgen opplever jeg at vi blir utrolig godt ivaretatt, hørt og sett. (Både jeg og barna.) Konsultasjonene er effektive samtidig som han har/tar seg tid til å lytte og gi en faglig vurdering på innspill. Jeg opplever at legene ved dette legesenteret jobber godt med ytterligere fagmiljø og ikke nøler med å henvise dersom det er grunnlag for dette. Muligheten for digital oppfølgning er en ny hverdag for meg i denne sammenheng og fungerer kjempe bra.