Logo for Artemis Gynekologiske Senter

Artemis Gynekologiske Senter

Logo for Artemis Gynekologiske Senter

Om klinikken

Velkommen til Artemis Gynekologiske Senter, din privatklinikk for spesialiserte tjenester innen gynekologi, svangerskapsomsorg, familieplanlegging og andrologi. Hos oss står kvalitet, trygghet og komfort i fokus, og vi er dedikerte til å gi våre pasienter en best mulig opplevelse.

Du trenger ingen henvisning for å få konsultasjon hos Artemis. Vårt team består av en erfaren gynekolog, jordmor og biolog som alle holder seg kontinuerlig oppdatert med den nyeste kunnskapen for å tilby deg den beste omsorgen. Hos oss vil du møte det samme personalet hver gang. Vi jobber på dagtid og tilbyr også konsultasjoner én kveld i uken og enkelte lørdager. Utenfor åpningstider er vi tilgjengelige på epost.

Klinikken er godkjent for inseminasjon, også kalt partnerdonasjon, og vi kan derfor tilby denne tjenesten til dem som har behov for dette.

Vi ønsker deg velkommen til vår klinikk og håper vi kan hjelpe deg å ivareta dine behov, enten det dreier seg om gynekologi, svangerskap eller fertilitet.

Siste vurderinger av Artemis Gynekologiske Senter

Flink lege med erfaring

Lege: Tatiana Karim Skrevet

Usedvanlig kunnskapsrik og empatisk gynekolog. Tatiana oppleves som både respektfull, ærlig og løsningsfokusert. Hun brukte god tid til å lytte, og kom med mange konstruktive tilbakemeldinger og forklaringer. Uten tvil den mest positive gynekolog-opplevelsen jeg har hatt.

Trygg, god opplevelse.

Lege: Tatiana Karim Skrevet

Dette var en god opplevelse for meg som er godt voksen. Forklarer alt hun gjør og man føler seg ivaretatt.

Trygg og flink gynekolog

Lege: Tatiana Karim Skrevet

Jeg fikk grove celleforandringer i livmorhalsen for fem år siden og måtte da fjerne disse med konisering på sykehuset. Pleier å gå til Tatiana for en rutinesjekk og annet. Det går raskt å få time. Jeg føler meg alltid trygg og ivaretatt. Kan virkelig anbefales om man ønsker en rask og god hjelp.

Dårlig service.

Lege: Tatiana Karim Skrevet

Dessverre en forferdelig opplevelse.
Vi skulle på ultralyd, men etter ca. 5 minutter opplever min samboer alvorlig blodtrykksfall og holder på å besvime. Dette har skjedd et par ganger før i livet, men det er mange år siden sist. Jeg måtte selv bære henne ut av rommet, fikk ingen hjelp av personell for å åpne døren, jeg måtte støtte etter toalettet og ble pekt i riktig retning til slutt. Når man ser sin nærmeste helt hvit i ansiktet kjenner man på en enorm frykt. Det kan være flere ting som kan forårsaket dette bl.a dårlig lufting, veldig hard trykking og et håndkle som strammet utrolig mye under magen som stopper blodtilførselen.

Etter en slik opplevelse ønsker man kun en ting: Å sørge for at alt er bra. Men her ble vi møtt med at gynokolog stormer inn på do uten å banke på for å høre om vi ønsker å fortsette. Noe vi ikke ville. Da så vi ikke hun lenger fordi hun ville hjelpe en ny kunde tidligere enn forventet. Vi ble så møtt med damen i resepsjonen som lurer på hvem som skal betale. Det er helt utrolig! At de ikke kan tilby en ny gratis time senere, kompensasjon eller se mellom fingrene at her burde man kanskje bare gi de 5 minuttene gratis. Nei de 1600kr skulle de ABSOLUTT HA! Og Gynekologen så vi aldri igjen.

Vi endte opp med to kornete bilder i svart hvitt, noen få målinger og ingen kjønn.

Perfekt

Lege: Tatiana Karim Skrevet

Tatiana er trygg, empatisk, kunnskapsrik og særdeles flink. Høy kompetanse, forståelsesfull og lett å snakke med.
Selve undersøkelsen foregår kjapt, rutinert, smertefritt og man føler seg trygg og ivaretatt.