Artemis gynekologiske senter

Telefonnummer453 75 727453 75 7 ...
Gauterødveien 6B 3154 Tolvsrød

Siste vurderinger av Artemis gynekologiske senter

Kunnskapsrik og hyggelig

Lege: Tatiana Karim Skrevet

Har bare godt å si om mine besøk hos denne gynekologen. Her er det noen som er svært erfaren, men som samtidig lytter til pasienten.

Flink og hyggelig gynekolog

Lege: Tatiana Karim Skrevet

Tatiana Karim er hyggelig, tar seg god tid og fremstår erfaren og dyktig. Hun har kort ventetid og man føler seg godt ivaretatt på hennes legekontor.

Dyktig

Lege: Tatiana Karim Skrevet

Kjørte fra en annen by til Tatiana, pga raskt time og hennes gode kompetanse.

Først og fremst, klarte sekretæren å yte utrolig god service allerede før timen i telefonen.

Og selv om jeg ble for sen til timen, lot Tatiana ikke la det gå utover meg. Da hun brukte god tid, og var veldig rolig og informativ.

Jeg anbefaler henne videre.
Og du sitter igjen med en følelse av at du har blitt godt i vare tatt her.

Trygg, behagelig og kunnskapsrik

Lege: Tatiana Karim Skrevet

Besøket hos Tatiana Karim var veldig behagelig, i den forstand at jeg følte meg trygg og hørt! Man er alltid litt «nervøs» i forkant av en undersøkelse, men Tatiana har et behagelig vesen som gjør at man føler at dette er det mest naturlige som finnes. Hun forklarer og forteller alt hva hun gjør slik at man føler seg ivaretatt! Veldig fornøyd, kommer til å fortsette å bruke Artemis videre!

Dyktig og kunnskapsrik

Lege: Tatiana Karim Skrevet

På klinikken blir jeg alltid godt behandlet.
Tatiana er kunnskapsrik, opmerksom og hjelsom. Hun tar seg tid til å lytte på problemer og klager man kan ha, forklare og svare på alle spørsmål. Det jeg personlig liker: hun begrunner alltid alt som gjøres og/eller foreskrives. Da føler jeg meg tryggere!
Anbefaler!