Logo for Artemis Gynekologiske Senter

Artemis Gynekologiske Senter

Logo for Artemis Gynekologiske Senter

Om klinikken

Velkommen til Artemis Gynekologiske Senter, din privatklinikk for spesialiserte tjenester innen gynekologi, svangerskapsomsorg, familieplanlegging og andrologi. Hos oss står kvalitet, trygghet og komfort i fokus, og vi er dedikerte til å gi våre pasienter en best mulig opplevelse.

Du trenger ingen henvisning for å få konsultasjon hos Artemis. Vårt team består av en erfaren gynekolog, jordmor og biolog som alle holder seg kontinuerlig oppdatert med den nyeste kunnskapen for å tilby deg den beste omsorgen. Hos oss vil du møte det samme personalet hver gang. Vi jobber på dagtid og tilbyr også konsultasjoner én kveld i uken og enkelte lørdager. Utenfor åpningstider er vi tilgjengelige på epost.

Klinikken er godkjent for inseminasjon, også kalt partnerdonasjon, og vi kan derfor tilby denne tjenesten til dem som har behov for dette.

Vi ønsker deg velkommen til vår klinikk og håper vi kan hjelpe deg å ivareta dine behov, enten det dreier seg om gynekologi, svangerskap eller fertilitet.

Siste vurderinger av Artemis Gynekologiske Senter

Lite empatisk lege

Lege: Tatiana Karim Skrevet

Jeg vil ikke anbefale denne gynekologen. Hun formidler negative beskjeder på en lite empatisk måte. Jeg kommer aldri til å dra tilbake hit.

Trygg og profesjonell

Lege: Tatiana Karim Skrevet

Opplevde Tatiana som en utrolig trygg og profesjonell gynekolog. Spurte meg hva jeg ønsket med timen og forklarte alt hva hun gjorde og hun gjorde ikke minst timen utrolig betryggende og rolig. Alt i alt en utrolig flink og betryggende gynekolog. Kommer garantert tilbake!

Behagelig!

Lege: Tatiana Karim Skrevet

De som jobber på Artemis var varme og åpne. Jeg ble tatt godt i mot, og følte meg veldig trygg.
Tatiana er ekstremt dyktig. Hun forklarer alt hun gjør og alt hun ser. Hun svarer godt på alt man lurer på, og tar seg god tid.
Anbefales på det sterkeste!!

Kunnskapsrik og hyggelig

Lege: Tatiana Karim Skrevet

Har bare godt å si om mine besøk hos denne gynekologen. Her er det noen som er svært erfaren, men som samtidig lytter til pasienten.

Flink og hyggelig gynekolog

Lege: Tatiana Karim Skrevet

Tatiana Karim er hyggelig, tar seg god tid og fremstår erfaren og dyktig. Hun har kort ventetid og man føler seg godt ivaretatt på hennes legekontor.