Bærum Øyeklinikk

Sandviksveien 176 1337 Sandvika

Siste vurderinger av Bærum Øyeklinikk

Ubehagelig konsultasjon

Lege: Tor Ø. Grøndahl Skrevet

Dr. Grøndahl utfører undersøkelsen uten å spørre hva problemet er. Forklarer ikke underveis i undersøkelsen. Fikk lokalbedøvelse i øynene uten å bli forklart hva det var, og hva som skulle skje under undersøkelsen. Får en følelse av å føle meg dum om man har spørsmål. Lite sympatisk fremtoning. Anbefaler ikke å gå til han.

Førsteinntrykket var vanlig

Lege: Tor Ø. Grøndahl Skrevet

Mitt problem var tett tårekanal på høyre side.
Venstre tårekanal ble åpnet ved Drammen sykehus av en meget flink lege. Høyre tårekanal måtte åpnes på en annen måte og jeg skulle få innkalling. Det fikk jeg ikke.
Derfor ble jeg henvist til Bærum sykehus og kom til Dr-Grøndahl. Behandlingen jeg fikk der var at han stakk
med en nål som kjentes ut som om den gikk gjennom brusk og litt ben, noe som var veldig vondt. Trodde han åpnet tårekanalen, men det var ikke det han gjorde og øyet mitt renner fortsatt. Så tårekanalen er like tett. Har i ettertid fått store problemer med tette bihuler, og blitt en solid munnpuster.
I epikrisen til min fastlege står det ingenting om hva han gjorde, kun resepter på det jeg må bruke.
Trodde en lege med så fine titler var istand til å åpne en tårekanal eller henvise meg til noen som kan.

Respekt

Lege: Kjetil Unger Norveel Skrevet

Har alltid følt meg meget vel ivaretatt hos Norveel.
Han gir inntrykk av at han virkelig bryr seg om mine øyne og at jeg skal få best mulig behandling.

Det er også bra miljø i resepsjonen.

Hjelpsom og ekstremt hyggelig!

Lege: Kjetil Unger Norveel Skrevet

Hele familien er pasienter hos Dr. Norveel. En ekstremt hyggelig og kunnskapsrik lege. Jeg har hatt mye erfaring med helsepersonell, og at man blir som regel snakket til som barn, når man er ung. Det merker man aldri hos Dr. Norveel.

Kan anbefales på det høyeste!

Flink men ufølsom

Lege: Tor Ø. Grøndahl Skrevet

Jeg har alltid følt meg trygg på at jeg har fått god behandling rent medisinsk, men Dr Grøndahl trenger å jobbe mer med de medmenneskelige egenskapene sine.

Man får veldig lite informasjon om det medisinske problemer sitt og man føler seg til bry dersom man stiller spørsmål. Når undersøkelsene er ferdige får man en klar oppfattelse om at Dr Grøndahl kun vil ha deg ut av kontoret så fort som mulig.