Solheimsviken Legepraksis

Solheimsgaten 16 5058 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Solheimsviken Legepraksis

Dyktig lege

Lege: Miron Kucinar Skrevet

Jeg er meget fornøyd med denne legen. Han er opptrer profesjonelt, forståelsesfull og tar pasientene på alvor. I tillegg er legesekretærene veldig hyggelig!

Svært dyktig lege

Lege: Miron Kucinar Skrevet

Var hos legen i forbindelse med en ukjent sykdom, og ble da tatt godt imot av både legesekretærene og legen. Legen gjennomførte alle nødvendige prøver for å finne ut hva sykdommen skyldtes, og jeg ble kontaktet umiddelbart når prøvesvarene var kommet slik at medisinering kunne starte!
Opplever fastlegen min som interessert i å hjelpe meg uansett hva det er, og han henviser gjerne videre til spesialister om nødvendig. Kan derfor anbefale ham på det sterkeste!

Bytter lege!!!

Lege: Miron Kucinar Skrevet

Anbefaler ikke denne legen Har vanskelig for å se "hele" mennesket. Mangel på empati og forståelse gjør at jeg må se meg om etter en lege som er tilstede for meg !!! Ingen tillit desverre.

En Allsig lege

Lege: Miron Kucinar Skrevet

En lege med stort kompetansefelt. Føler meg trygg på hans vurderinger , det gjelder alt fra alvorlig sykdom til kosmetisk behandling. En lege som en stoler på gjør det beste for pasientene. Anbefales til alle.

"Ikke bra nok"

Lege: Miron Kucinar Skrevet

Fikk Miron Kucinar som fastlege etter at han overtok en del av pasientene fra Jon Egil Davidsen, min tidligere fastlege. Jeg var hos Kucinar nylig for å få legeærklering i forbindelse med fornyelse av førerkort. Jeg har en nervesykdom som heter polynevropati. Dette er en lidelse som rammer følenervene, spesielt i føttene, og som bl. a. medfører ustø gange, men den har aldri vært noe problem i forhold til å kjøre bil. Diagnosen fikk jeg for ca. 7 år siden, og dette visste legen om. Da jeg fornyet førerkortet for 5 år siden, var denne lidelsen ikke noe tema i det hele tatt, og jeg hadde ingen problem med fornyelsen. Tilstanden min er den samme idag, og jeg regnet derfor med at dette var en kurrant sak. Jeg møtte på legekontoret til avtalt time og han begynte å undersøke meg. Men etter kort tid merket jeg at han begynte å bli usikker, da han sa han måtte snakke med en nevrolog, som jeg tidligere har vært hos. Jeg måtte derfor forlate legekontoret med uforrettet sak, og hele besøket var for min del bortkastet. Det jeg forventer når jeg har bestilt time for legeundersøkelse, er at legen undersøker meg. Det gjorde han ikke i dette tilfellet.