Miron Kucinar

Solheimsviken Legepraksis

2006

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Solheimsviken Legepraksis
Solheimsgaten 16 5058 Bergen
Miron Kucinar er en av 239 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Miron Kucinar

Lite profesjonell

Jeg ble kalt inn for a gjennomfore glukose prove, en prove som krever 12 timers faste i forkant. Da jeg kom for a ta testen ble jeg informert om at de var tom for testutstyr, og at jeg matte komme tilbake en annen dag.
Istedenfor å bruke tilstrekkelig tid til å ta de prøver som er nødvendig, blir jeg bedt om a komme tilbake for a ta neste test ved neste anledning.Som gravid har jeg svart lav tiltro til legens kompetanse, da hans informasjon er motstridene til informasjonen jeg mottar fra jordmor.

Dyktig og imøtekommende

Bor ikke i Bergen, men da jeg var der i anledning kurs oppstod sykdom som jeg oppsøkte lege for. Opplevde denne legen som trygg, grundig og faglig dyktig! Anbefales.

Uvillig å lytte, upålitelig

Ca. i 1 år har jeg et helseproblem. Helt fra begynnelsen hadde jeg en god ide om hva årsaken kunne være, men han ville ikke høre om det. Istedenfor henviste han meg til unødvendig steder. Jeg bare ga opp etter noen måneder, og prøvde å leve med det, selv om det var ubehagelig. I tillegg må jeg nevne at han har aldri vært punktlig. Enda når jeg får den første timen i en dag må jeg vente rundt en halv time. Når jeg får time senere, så er ventetiden minst 90 minutter.

Dyktig

Veldig fornøyd, dyktig lege! Han tar deg på alvor og gjør jobben skikkelig. Ikke lang ventetid, og han tar seg god tid til pasienten og lytter til dine behov. Alltid fått god service og oppfølging.

Kunnskapsrik lege . Anbefales

Veldig rolig og flink til å lytte. Tar deg seriøs, tar seg god tid, Han er grundig i undersøkelsene og følger opp ved behov under sykdomsforløpet.