Miron Kucinar

Solheimsgt.16 5058 Bergen
Miron Kucinar er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Miron Kucinar

Dyktig lege

Jeg er meget fornøyd med denne legen. Han er opptrer profesjonelt, forståelsesfull og tar pasientene på alvor. I tillegg er legesekretærene veldig hyggelig!

Svært dyktig lege

Var hos legen i forbindelse med en ukjent sykdom, og ble da tatt godt imot av både legesekretærene og legen. Legen gjennomførte alle nødvendige prøver for å finne ut hva sykdommen skyldtes, og jeg ble kontaktet umiddelbart når prøvesvarene var kommet slik at medisinering kunne starte!
Opplever fastlegen min som interessert i å hjelpe meg uansett hva det er, og han henviser gjerne videre til spesialister om nødvendig. Kan derfor anbefale ham på det sterkeste!

Bytter lege!!!

Anbefaler ikke denne legen Har vanskelig for å se "hele" mennesket. Mangel på empati og forståelse gjør at jeg må se meg om etter en lege som er tilstede for meg !!! Ingen tillit desverre.

En Allsig lege

En lege med stort kompetansefelt. Føler meg trygg på hans vurderinger , det gjelder alt fra alvorlig sykdom til kosmetisk behandling. En lege som en stoler på gjør det beste for pasientene. Anbefales til alle.

"Ikke bra nok"

Fikk Miron Kucinar som fastlege etter at han overtok en del av pasientene fra Jon Egil Davidsen, min tidligere fastlege. Jeg var hos Kucinar nylig for å få legeærklering i forbindelse med fornyelse av førerkort. Jeg har en nervesykdom som heter polynevropati. Dette er en lidelse som rammer følenervene, spesielt i føttene, og som bl. a. medfører ustø gange, men den har aldri vært noe problem i forhold til å kjøre bil. Diagnosen fikk jeg for ca. 7 år siden, og dette visste legen om. Da jeg fornyet førerkortet for 5 år siden, var denne lidelsen ikke noe tema i det hele tatt, og jeg hadde ingen problem med fornyelsen. Tilstanden min er den samme idag, og jeg regnet derfor med at dette var en kurrant sak. Jeg møtte på legekontoret til avtalt time og han begynte å undersøke meg. Men etter kort tid merket jeg at han begynte å bli usikker, da han sa han måtte snakke med en nevrolog, som jeg tidligere har vært hos. Jeg måtte derfor forlate legekontoret med uforrettet sak, og hele besøket var for min del bortkastet. Det jeg forventer når jeg har bestilt time for legeundersøkelse, er at legen undersøker meg. Det gjorde han ikke i dette tilfellet.

Fantastisk Lege.

Måtte bytte lege innenfor samme legekontor grunnet nedtrapping av dr Davidsen....Var meget godt fornøyd med det jeg hadde, så var jo veldig usikker. Men noe bedre erstatning for dr Davidsen kan man vel ikke få. Kucinar er oppdatert på alle felter, og gir deg den beste behandling på alle fronter. Han er rolig og viser empati for sine pasienter. Som han sa til meg : Jeg er her for mine pasienter, det er min jobb og min glede og kunne hjelpe hver enkel på aller beste måte. Jeg og mine 2 sønner har han som fastlege og han kan anbefales på det sterkeste. Legene i Solheimsviken tror jeg må være de beste leger i byen.

Styr unna!!!

Fikk ham ufrivillig som fastlege ettersom en annen lege i samme lege-felleskap, hadde for mange pasienter og overførte en del av dem til Kucinar. Har vert hos ham 3 ganger. Hver gang har jeg ventet mellom 1,5 og 2 timer. Det har også de andre på vente rommet gjort. Mange er irriterte og frustrerte, og får ingen beklagelse for hvorfor det har gått så lang tid før de slipper til. Han forklarer også dårlig hva som feiler en, det går på dårlig kommunikasjon. En kommer hjem og føler at en ikke har blitt fortalt alt en lurte på, når en besøkte legen. Men det verste var at han glemte meg. Han skulle sende meg til Haukeland Sykehus for en utgreiing/behandling,og dagene og ukene gikk. Da jeg etter en mnd ringte legekontoret for å høre hvorfor det hadde gått, måtte de innrømme at det var gått i glemmeboken. Jeg er nå på utkikk etter en ny fastlege i nærheten av der jeg bor. Vil ikke anbefale denne legen på noen som helst måte.👎👎👎👎👎

Tilgjengelig og dyktig!

Har vært hos Miron flere ganger og bare positivt å nevne. Raskt å få time og proffesjonel behandling.

Den beste legen jeg har hatt.

Jeg er veldig fornøyd med min nye lege. Han er dyktig og tar pasienter på alvor. Kan virkelig anbefale han.

Anbefales ikke!

Følger ikke opp og holder ikke ord - lovet ved to påfølgende besøk å kontakte meg på telefon for å gi tilbakemelding på ting han måtte sjekke med kollega - jeg hørte aldri noe og måtte bestille ny time og møte opp i håp om å få svar - men da var det å starte fra begynnelsen igjen. -Utrolig frustrerende og elendig pasientbehandling!

Helt ok

Helt grei lege. Hyggelig, men burde gjerne gjøre litt større anstrengelser for å bli kjent med pasienten og få oversikt over relevante symptomer. Veldig vanskelig å komme gjennom på telefonen for å bestille time, men man får til gjengjeld time raskt.