Miron Kucinar

Legene i Solheimsviken DA
Solheimsgt.16 5058 Bergen
Miron Kucinar er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Miron Kucinar

Dyktig - anbefales virkelig!

Hos Dr. Kucinar føler man seg trygg og ivaretatt.
Han er en lege man føler seg komfortabel med, som er lett å snakke med og flink til å lytte.
Han fremstår som en faglig dyktig lege.

Anbefales!

Dyktig lege

Jeg er meget fornøyd med denne legen. Han er opptrer profesjonelt, forståelsesfull og tar pasientene på alvor. I tillegg er legesekretærene veldig hyggelig!

Svært dyktig lege

Var hos legen i forbindelse med en ukjent sykdom, og ble da tatt godt imot av både legesekretærene og legen. Legen gjennomførte alle nødvendige prøver for å finne ut hva sykdommen skyldtes, og jeg ble kontaktet umiddelbart når prøvesvarene var kommet slik at medisinering kunne starte!
Opplever fastlegen min som interessert i å hjelpe meg uansett hva det er, og han henviser gjerne videre til spesialister om nødvendig. Kan derfor anbefale ham på det sterkeste!

Bytter lege!!!

Anbefaler ikke denne legen Har vanskelig for å se "hele" mennesket. Mangel på empati og forståelse gjør at jeg må se meg om etter en lege som er tilstede for meg !!! Ingen tillit desverre.

En Allsig lege

En lege med stort kompetansefelt. Føler meg trygg på hans vurderinger , det gjelder alt fra alvorlig sykdom til kosmetisk behandling. En lege som en stoler på gjør det beste for pasientene. Anbefales til alle.