Solheimsviken legepraksis

Solheimsgaten 16 5058 Bergen

Siste vurderinger av Solheimsviken legepraksis

Dyktig

Lege: Miron Kucinar Skrevet

Veldig fornøyd, dyktig lege! Han tar deg på alvor og gjør jobben skikkelig. Ikke lang ventetid, og han tar seg god tid til pasienten og lytter til dine behov. Alltid fått god service og oppfølging.

Kunnskapsrik lege . Anbefales

Lege: Miron Kucinar Skrevet

Veldig rolig og flink til å lytte. Tar deg seriøs, tar seg god tid, Han er grundig i undersøkelsene og følger opp ved behov under sykdomsforløpet.

Svært ufølsom lege! Ingen tålmodighet.

Lege: Miron Kucinar Skrevet

Møtte dessverre Dr.Kucinar da jeg var på legevakten med min sønn på 2 år.
Vi fikk en svært dårlig opplevelse. Min sønn gråt og ville ikke bli undersøkt. Da jeg prøvde å roe ned min sønn før undersøkelsen fikk jeg beskjed om at "han ikke kunne bruke 1 time på hver pasient, da det var andre som ventet". Jeg prøvde å få legen til å vise han stetoskopet, men han bare satt helt følelsesløs og ventet. "Jeg kan ikke undersøke han når han er sånn". Men ingen hjelp å få til å bedre situasjonen. Han sa aldri et eneste ord til min sønn!
Det hele toppet seg da han skulle se ned i halsen på min sønn og stakk pinnen alt for langt bak slik at min sønn brakk seg noe voldsomt og fikk panikk. I stedet for å trekke pinnen litt tilbake holdt han den der slik at min sønn brakk seg igjen og igjen.
Da fikk jeg nok og kjefte skikkelig på legen. Han tok det IKKE til seg og påsto at han hadde tålmodighet.
Møter vi noen gang på Dr.Kucinar igjen, snur vi i døren!
Styr unna!!!

Dyktig - anbefales virkelig!

Lege: Miron Kucinar Skrevet

Hos Dr. Kucinar føler man seg trygg og ivaretatt.
Han er en lege man føler seg komfortabel med, som er lett å snakke med og flink til å lytte.
Han fremstår som en faglig dyktig lege.

Anbefales!

Dyktig lege

Lege: Miron Kucinar Skrevet

Jeg er meget fornøyd med denne legen. Han er opptrer profesjonelt, forståelsesfull og tar pasientene på alvor. I tillegg er legesekretærene veldig hyggelig!