Elvebredden legekontor

Seilmakergata 10 7725 Steinkjer

Siste vurderinger av behandlere ved Elvebredden legekontor

Grundig og effektiv fastlege

Lege: Jørund Skjei Skrevet

Grundig fastlege som er lett å forholde seg til. Følger opp prøvesvar kjapt og gir gode forklaringer. Ser ut til å bruke tid og energi før/etter selve konsultasjonen for å komme frem til diagnoser og behandlingsalternativer. For meg som pasient viser dette at han ikke bare arbeider ut fra gammel rutine, men søker etter ferskest mulig kunnskap og behandling. Fremstår ikke som en ekstremt utadvent type, men er alltid høflig og bekrefter at han får med seg hva du ønsker å få frem.

Dårlig på pasientbehandling

Lege: Jørund Skjei Skrevet

Framstår som ganske spesiell, usikker på om det er arroganse eller innadvendthet, men ingen av besøkene hos dr. Skjei har gitt inntrykk av at han har vært spesielt interessert i meg som pasient. Av en lang liste leger og behandlere jeg har vært hos i voksen alder, framstår han som en av de klart dårligste når det gjelder kommunikasjon og interaksjon med pasienten.

Pluss for en detaljert gjennomgang av legemidler og sykdomsbilde første time, men dette overskygges dessverre av det overnevnte.

Kommunikasjonsproblematikk

Lege: Jørund Skjei Skrevet

Legen oppleves som veldig arrogant i samtale. Hører ikke på pasienten og opplevde til dels «hersketeknikker»
Følte meg nedbrutt og utpsyket etter å ha vært i samtale rundt et veldig sårt tema. Anbefales ikke hvis du ikke bare vil ha et rent generisk forhold til legen.

Hyggelig og imøtekommende

Lege: Jørund Skjei Skrevet

God på dialog, grundig og effektiv. Har godt humør og tar pasienten på alvor. God på og forklare hva han gjør og hvordan han resonnerer.

Umulig å få time

Lege: Gollaug Belbo Ringseth Skrevet

Veldig lite ledige timer, man må beregne å vente flere uker på en timeavtale. De 3 siste gangene jeg har ringt for å få time var det ikke noe ledig på minimum 3 uker.