Faust medisinske senter

Wilbergjordet 2 1605 Fredrikstad

Siste vurderinger av Faust medisinske senter

Verdens beste lege

Lege: Jørn Schelin Skrevet

Da jeg kom til denne legen med mine problemer ble jeg møtt med en trygg, rolig og forståelsesfull lege. Han lyttet det til jeg hadde og si og var veldig behjelpelig. Her følte jeg meg sett og hørt som pasient. Vil absolutt anbefale denne legen, da han faktisk hjelper deg og viser forståelse. 10/10 lege!

Mer enn en lege

Lege: Jørn Schelin Skrevet

Fantastisk lege og menneske, som tar deg seriøst. Tar seg alltid tid til deg, og forklarer gjerne problematikken man måtte ha med bilder og figurer. Byr på seg selv, og har god humoristisk sans. Det koster litt mer, men man får det man betaler for. Anbefales så absolutt Fantastisk.

Trygg og løsningsorientert lege

Lege: Tom Henry Sundøen Skrevet

Hyggelig legebesøk da jeg trengte en «second opinion». Han tar seg tid, lytter, forklarer og prøver å finne ut av symptomene. Dobbeltsjekker undersøkelser for at ikke noe blir oversett. Anbefales!

Et høyere kunnskapsnivå enn fastlegene mine

Lege: Jørn Schelin Skrevet

Opplevde at denne legen hadde et langt høyere kunnskaps nivå enn fastlegene jeg har vært hos. Jeg er en person som gjør nøyaktig research av mine egne symptomer, diagnoser osv og leser relevante vitenskapelige artikler og gjør research for å vurdere helsetilstanden min basert på hva legene mine sier, gjør, tenker osv. Etter min oppfatning, var det veldig tydelig for meg at Jørn sin vurderingsevne var på et mye høyere nivå enn fastlegene mine. Jørn, hadde en langt mer detaljert forståelse og vurderingsevne av symptomene mine, diagnosen min osv enn jeg selv hadde. Det motsatte opplevde jeg at var tilfelle med fastlegene mine. Anbefaler Jørn på det sterkeste.

Anbefales ikke

Lege: Åse Karin Rondestveit Skrevet

Utrolig uinteressert. Tok ikke anamnese/sykehistorie og informerte heller ikke underveis i undersøkelsen om de ulike steg: hva hun skulle gjøre. Stilte ingen spørsmål og jeg måtte selv informere om ulike ting jeg tenkte var av relevans. Fikk kun enkle anbefalinger, informasjon jeg også fikk under seksualundervisning på ungdomsskolen og som du kan få opp i en youtube-reklame. Anbefales ikke.