Faust medisinske senter

Wilbergjordet 2 1605 Fredrikstad

Siste vurderinger av Faust medisinske senter

En ønsket lege Dr. KRISTINN EIRIKSSON

Lege: Kristinn Eiriksson Skrevet

Ble operert for lyskebrokk og vil gjerne takke Dr. Eiriksson og hans team hos Colosseum Faust for utmerket gjennomføring. Ikke bare selve operasjon er jeg fornøyd med, men også den hyggelige kommunikasjonen før og etterpå. Samtidig vil jeg takke Fastlegekontor i Ås og Kaldnes Sykehus for min overføring fra det offentlige til det private. Legesekretær Kristine hos Faust ga meg den nødvendige informasjon over e-post og mobil. Det førte til en minimalisering av min ventetid til selve operasjon !

Pasient i fokus

Lege: Kjell Ingar Pettersen Skrevet

Ble henvist hit da det var for lang ventetid på offentlig sykehus. Var hos kardiolog Dr. Pettersen, noe som var en positiv opplevelse. Følte meg veldig ivaretatt hos Faust. Både av lege og andre medisinsk personale.

Kunnskapsrik og gir god service

Lege: Jørn Schelin Skrevet

Føler meg trygg her og blir godt ivaretatt.
Denne legen anbefales og kontoret er dyktige og gir god service.

Trygg og kan stole på 💙

Lege: Jørn Schelin Skrevet

Her for jeg hjelp, og blir sett og det gjør godt i sjelen. Han har hjelpet meg mye, og jeg håper dette fortsetter i fremtiden. Når jeg har vært på time, og skal ut igjen for jeg en god følelse for jeg vet at han hjelper meg, og det har ikke jeg følt hos noen andre. Han anbefaler jeg til ALLE💙

Ultralyd hjerte

Lege: Kjell Ingar Pettersen Skrevet

Utrolig hyggelig lege, tok seg god tid og forklarte veldig godt. Absolutt å anbefale. Selv fikk jeg tilbudet da det offentlige ikke hadde anledning til å utføre undersøkelsen. Er svært glad for det sett i ettertid.