Faust medisinske senter

Wilbergjordet 2 1605 Fredrikstad

Siste vurderinger av Faust medisinske senter

Behagelig.

Lege: Jørn Schelin Skrevet

Var hos gynekolog Åse Karin Rondestveit for første gang. Fantastisk behagelig dame, lett og snakke med, forklarte godt og slo av en prat om andre ting under undersøkelsen, så det var veldig lett og slappe av. Absolutt verdt pengene. Henne drar jeg til igjen.

Lydhør

Lege: Jørn Schelin Skrevet

Flott kunnskapsrik lege som tar seg tid til deg. Sitter ikke ved PC når du snakker. Føler meg ivaretatt!

Endelig ble jeg hørt.

Lege: Jørn Schelin Skrevet

En utrolig behagelig og kunnskapsrik lege som lytter, og virkelig viser både med ord og handling seriøsitet og omsorg. Anbefaler han på det sterkeste. Bare synd at jeg ikke fant han tidligere..

Veldig snill og veldig hyggelig lege å ha med å gjøre.

Lege: Tom Henry Sundøen Skrevet

Dr Tom Henry sundøen er den beste ortopeden jeg har vært hos. Kom til han med veldig vondt i ryggen og nedover beina. Fikk tatt Mr og jeg fikk diagnosen Spinal Stenose og tillegg prolaps på venstresiden av ryggen nederst. Ble henvist til Martina Hansens Hospital for vurdering av operasjon. Skal opereres 10 januar 2023. Veldig fornøyd med Dr Tom. I tillegg så har han hjulpet meg med bekkenet også. Anbefaler han på det sterkeste.

Samvittighetsfull, imøtekommende og svært dyktig.

Lege: Tom Henry Sundøen Skrevet

Gjør alt han kan, (og helst mer) for å gi deg behandlingen/hjelpen du trenger. Henviser videre ved behov, opplyser om rettigheter etc..er rett og slett bare en veldig god lege. I tillegg hyggelig/lett å prate med, samt at man alltid føler seg både velkommen og godt ivaretatt. Sjelden vare, en av de beste behandlerene jeg har vært i møte med.