Ålesund Hudlegesenter

Åregjerdet 9A 6018 Ålesund

Siste vurderinger av Ålesund Hudlegesenter

Dyktig

Lege: Thor Henry Andersen Skrevet

Fornøyd. Følte at legen lyttet til meg og jeg er fornøyd med at legen kunne svare på alle mine spørsmål.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Thor Henry Andersen Skrevet

Dette er en behagelig og forståelsesfull hudlege som oppleves som oppdatert i samfunnet. Veldig godt inntrykk.

Skuffelse

Lege: Kristin Lund-Hanssen Skrevet

Fastlegen sendte henvisning til hudlege for 7 måneder siden. Det var lenge å vente og når jeg endelig kom til hudspesialist opplevde jeg en stor skuffelse. Legen var lite imøtekommende fordi jeg var der med samme problemet for 2 år siden. Mitt problem var ikke løst siden jeg var hos henne og forventet derfor å få noen råd. Om jeg lurte på noe ang. dette problemet så sa hun bare at jeg måtte snakke med min fastlege. Jeg fikk inntrykk av at jeg burde forlate arbeidsrommet hennes.
Jeg forventet å få råd og hjelp fra legen, men fikk en stor skuffelse etter legebesøk.

Ikke til hjelp

Lege: Thor Henry Andersen Skrevet

Synes ikke denne legen hjalp meg så veldig. Han sa mye "vet ikke", og kunne ikke svare meg på relevante spørsmål som gjaldt meg og mine bekymringer. Fikk rett og slett ingen konkret behandling, og han hadde egentlig ikke et svar på hvordan han skulle hjelpe meg.
Etter x antall besøk, sitter jeg igjen uten å ha blitt kvitt problemet.