Psykolog Haara

Telefonnummer415 88 105415 88 1 ...
Solheimsvegen 8 4344 Bryne

Siste vurderinger av Psykolog Haara

Dyktig og empatisk

Bjørnar Haara Skrevet

Jeg er meget fornøyd med Bjørnar Haara. Han er dyktig i faget og skaper en god trygghet. Det at timene foregår på nett (Onlinepsykologene) gjør det enkelt og lett tilgjengelig. Han er lyttende, oppmerksom, forståelsesfull og kommer med gode råd. Jeg anbefaler Bjørnar Haara og Onlinepsykologene på det sterkeste.

Interessert og faglig dyktig

Bjørnar Haara Skrevet

Jeg fikk hjelp av Bjørnar Haara i en svært utfordrende periode i livet. Bjørnar er rolig, behagelig og tilstede og jeg hadde full tillit til ham gjennom hele prosessen. Jeg har i tillegg til terapien hatt stor nytte av hans gode og informative artikler som ligger tilgjengelig på Onlinepsykologenes nettside. Bjørnar Haara kan anbefales på det varmeste.

Trygg og kunnskapsrik

Bjørnar Haara Skrevet

Fantastisk flink. Innvendig balsam å ha en samtaletime med ham. God på å støtte og jobbe med det som dukker opp under samtalen og å gi feedback som hjelper. Anbefales på det varmeste. Og det har jeg gjort, og 2 av mine venner har og hatt timer med ham og begge er superfornøyde.

Anbefaler psykolog Bjørnar Haara

Bjørnar Haara Skrevet

Jeg har opplevd Bjørnar Haara som lyttende og empatisk psykolog, med en genuin interesse for den enkelte og for å hjelpe på best mulige måte. Han er fleksibel i metode og tilnærming, for å finne det som møter den enkelte. Han er åpen for å lære og å utvikle seg som psykolog. Han er tilgjengelig og enkel å kommunisere med.

Nettbasert terapi har fungert overraskende godt og gjør behandlingen veldig tilgjengelig og tidseffektiv.