Kløfta Tannhelsesenter

Gjerdrumsvegen 5 2040 Kløfta
Kløfta Tannhelsesenter holder til i Ullensaker

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Kløfta Tannhelsesenter

Fantastisk dyktig og nydelig vesen

Tannlege: Atiyeh Karamipourshamsabadi Skrevet

For en fantastisk kompetent, empatisk og dyktig tannlege.
I tillegg har de en utrolig flink og dyktig tannlegeassistenten/ Resepsjonist, som hjelper deg å slappe av og føle deg trygg.
Jeg anbefaler ALLE å bruk henne oh Kløfta Tannhelsesenter.

Meget godt fornøyd

Tannlege: Atiyeh Karamipourshamsabadi Skrevet

Hun er imøtekommende. Faglig dyktig og ærlig. Meget fornøyd med service, tilgjengelighet og parkeringsmuligheter også.

Tannlegen over alle tannleger

Tannlege: Mortadha Al-Hasnawi Skrevet

Dette er tannlegen over alle tannleger. Klinikken har en hyggelig atmosfære. Mortadha er kjempeflink med pasienter som har tannlegeskrekk. Han sjekker grundig og forklarer, samt viser hva som skal gjøres, Han er ekstremt nøye og utfører sitt arbeid med største presisjon. Jeg gir min beste anbefaling.

Den beste tannlegen jeg har hatt.

Tannlege: Mortadha Al-Hasnawi Skrevet

Den beste tannlegen jeg har vært hos. Måtte ha hastetime i romjulen og skrekken var å komme til en ny tannlege.Et stort pluss er åpningstidene. Fra første sekund følte jeg meg så godt ivaretatt og roen hans smittet over på meg . Han jobber målrettet og er utrolig dyktig samt at han forklarer hver handling på en slik måte at det nesten høres koselig ut det han skal gjøre. Sier ikke at tannlegeskrekken er borte,men den er veldig nedadgående. Og tannlege koster ,men det er hvert hver eneste krone. Mine varmeste anbefalinger til Mortada Hasnawi.

Nr 1

Tannlege: Mortadha Al-Hasnawi Skrevet

Helt suveren ! Blid og Trivelig kar, som helt klart vet hva han holder på med. 10/10. anbefales på det sterkeste !