Kløfta Tannhelsesenter

Gjerdrumsvegen 5 2040 Kløfta
Kløfta Tannhelsesenter holder til i Ullensaker

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Kløfta Tannhelsesenter

Dyktig tannlege

Tannlege: Kurda Mirza Skrevet

Kurda er en utrolig flink og dyktig tannlege. Hun prater deg gjennom hele prosessen og følger opp. Dette var viktig for meg som sliter med tannlegeskrekk. Denne tannlegen vet hva hun gjør og er utrolig dyktig faglig. Behagelig å prate med. Den beste tannlegen!!!

Verdens flinkeste tannlege uten tvil!

Tannlege: Kurda Mirza Skrevet

Hun er helt rå! Jeg gråt da jeg kom inn, hun tok vare på meg. Hun trygga meg! Snakka med meg på forhånd. Tok hensyn til at jeg hadde tannlegeskrekk. Hun gjorde alt hun kunne for at jeg skulle slappe av. Hun ble ikke irritert i det hele tatt selv om jeg stilte 1000 unødvendige spørsmål. Hvis du er redd for å gå til tannleger, gå til henne. Hun kan jobben sin! I tilegg til at hun er dyktig er hun en veldig hyggelig person. Hun fikk meg til å le, hun viste hensyn til at jeg var helt utslått pyskisk på grunn av smertene mine. Hun ble uten tvil min faste tannlege!! Lykke til videre! Du er uten tvil gull!

Ingen over, ingen ved siden

Tannlege: Kurda Mirza Skrevet

Har opp gjennom årene vært hos mange tannleger og må si at Kurdistan Mirza er den ubestridt beste. Hun er faglig meget dyktig,du får vite alt du trenger om din tillstand og hva hun ser for seg at bør gjøres.
Som menneske er hun forståelsesfull og omtenksom,hensynsfull med et hjerte stort som en basketball.
Jeg vil på det varmeste anbefale henne!

Fantastisk dyktig og nydelig vesen

Tannlege: Atiyeh Karamipourshamsabadi Skrevet

For en fantastisk kompetent, empatisk og dyktig tannlege.
I tillegg har de en utrolig flink og dyktig tannlegeassistenten/ Resepsjonist, som hjelper deg å slappe av og føle deg trygg.
Jeg anbefaler ALLE å bruk henne oh Kløfta Tannhelsesenter.

Meget godt fornøyd

Tannlege: Atiyeh Karamipourshamsabadi Skrevet

Hun er imøtekommende. Faglig dyktig og ærlig. Meget fornøyd med service, tilgjengelighet og parkeringsmuligheter også.