Kløfta Tannhelsesenter

Gjerdrumsvegen 5 2040 Kløfta
Kløfta Tannhelsesenter holder til i Ullensaker

Tips oss om tannlege som mangler.

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Kløfta Tannhelsesenter

Veldig dyktig og hyggelig tannlege

Tannlege: Atiyeh Karamipourshamsabadi Skrevet

Jeg anbefaler denne tannlegen varmest. Hun er hyggelig og imøtekommende. Hun jobber systematisk og nøye og er veldig kompetent på sitt område. Du føler at her blir ikke noe latt til tilfeldighetene. I starten får man en god oversikt av kostnadene på behandlingen og de kan fordeles over tid.
Selve tannhelsesenteret er også super, da du kan få time veldig fort og personalet sørger for hyggelig atmosfære.

Dyktig og utrolig hyggelig!

Tannlege: Mortadha Al-Hasnawi Skrevet

Utrolig hyggelig og dyktig tannlege! Strekker seg langt for at du skal ha det komfortabelt. Tar seg tid til å vise og forklare.
Alltid fornøyd etter hvert besøk!
Anbefales sterkt! :D

Svært dyktig og hyggelig tannlege.

Tannlege: Mortadha Al-Hasnawi Skrevet

Mortada er utrolig flink og er den tannlegen som har vært mest nøye med meg gjennom livet. Han bruker timen godt og du går ut fra tannlegesenteret og føler at det var verdt prisen og vel så det. Gjør flere ting under en standard sjekk, som normalt sett ville hatt ekstra pris. Alt i alt er jeg veldig fornøyd og kommer til å anbefale Mortada til alle jeg kjenner :-)

Utrolig dyktig tannlege

Tannlege: Mortadha Al-Hasnawi Skrevet

Jeg er så fornøyd etter at jeg startet å gå her. Tannlege Mortada Hasnawi er en veldig behagelig og dyktig tannlege. Tannlegeskrekken min har blitt bedre etter at jeg startet å gå her ( til tross for en rotfylling). Så jeg er kjempefornøyd!