Volvat Åsane

Åsane senter 37 5116 Ulset

Siste vurderinger av Volvat Åsane

Menneskelig og tålmodig

Lege: Øystein Helland Skrevet

Jeg har vært innom flere gynekologer gjennom årenes løp, av ulike årsaker, og selv om de fleste ikke nødvendigvis har vært "dårlige", så vil jeg si at de fleste har vært uengasjerte, og flere har avfeid meg lett når jeg har kommet for hjelp i en sårbar situasjon. De fleste har gitt dårlige/mangelfulle svar på mine spørsmål, som jo sikkert ikke nødvendigvis har vært så lette å svare på, men det har ikke virket som om de har har giddet å tenke seg om heller. Jeg hadde derfor lave forventninger til min time hos dr. Helland, men her må jeg si at jeg ble meget positivt overrasket! I motsetning til de fleste jeg har vært hos var ikke dr. Helland en robot, men et menneske; han satte seg faktisk inn i min situasjon og ga gode råd og svarte godt på mine spørsmål. Det så heller ikke ut som om han hadde lyst til å kaste meg ut av kontoret hele tiden p.g.a. tid heller. Undersøkelsen var det heller ingenting å si på. Jeg kan anbefale dr. Helland på det aller varmeste!

Fantastisk lege!

Lege: Einar Andreas Richter Kaarstein Skrevet

Var hos Einar da han var vikar for min fastlege, og ble oppriktig lei meg da han slutta. Han er imøtekommende og hyggelig, tydelig og pedagogisk, og har vært en god støtte og fulgt meg opp på en god og trygg måte gjennom en vanskelig periode. Anbefales!

Imøtekommende og dyktig

Lege: Tetjana Isaksen Skrevet

Fikk time på kort varsel, men jeg var litt spent på henne, da ikke alle anmeldelser var like positive.
Må bare få si: Dette var en flott lege. Hun var imøtekommende og hyggelig. Hørte nøye på det jeg fortalte og tok det på alvor.
Hun forklarte godt hva undersøkelsen gikk ut på, og hun var forsiktig og flink. Hun hadde en god løsning. Har bare godt å si.

Lite imøtekommende

Lege: Tetjana Isaksen Skrevet

Jeg valgte Volvat og Tetjana Isaksen da jeg ville ha time hos en gynekolog med kort ventetid. Ble dessverre møtt med en svært lite imøtekommende lege. Virket uinteressert og nesten uforstående til hvorfor jeg var der. Selve undersøkelsen var grei, men med lite informasjon, som resten av timen. Måtte dermed spørre en del spørsmål, men fikk vage, korte og nedlatende svar tilbake. Til slutt turte jeg ikke spørre mer, da det virket som jeg plaget henne med spørsmålene. Veldig dårlig service for en legetime til over kr. 2 300,-, når timen tok under 10 min og med en lege som virker sur og irritert. For min del var dette en ubehagelig opplevelse.

Ikke et godt inntrykk

Lege: Svein Magne Skulstad Skrevet

Jeg opplevde ikke Skulstad som en pasientvennlig gynekolog. Han ga ikke svar på mine spørsmål, i tillegg var han frekk og spydig.
Jeg stoler ikke på ham som lege, så jeg følger magefølelsen og tar oppfølgingstimen et annet sted.