Aleris Lillesand

Telefonnummer38 04 99 2038 04 99 ...
Senterveien 32 4790 Lillesand

Siste vurderinger av Aleris Lillesand

Varm og veldig flink!

Lege: Tine Cecilie Sælensminde Wingsternes Skrevet

Jeg tok brystimplantater hos Tine for noen måneder siden. Hun er så dyktig og skjønte virkelig hvilket resultat jeg ville ha. Er så fornøyd!

Dyktig kirurg

Lege: Tine Cecilie Sælensminde Wingsternes Skrevet

Ble veldig godt tatt imot av Tine, og hadde to konsultasjoner før jeg bestemte meg for størrelse på implantater. Gode råd og vurderinger av hva som ville passe meg utifra min kropp og størrelse.
Alltid god tid og forklarer godt både inngrep og hvordan tiden blir i etterkant.
God oppfølging i etterkant.

Dyktig og imøtekommen

Lege: Tine Cecilie Sælensminde Wingsternes Skrevet

Jeg har gjorde en brystreduksjon høsten 2023. Noe jeg burde ha gjort for lengesiden. Jeg har blitt veldig godt ivaretatt fra konsultasjon til oppfølging. Jeg har følt meg trygg hele tiden og spesielt under selve inngrepet, med ett meget nøye og profesjonelt team rundt meg. Jeg er spesielt fornøyd med Tine's utforming av brystene etter operasjonen og anbefaler henne på det sterkeste.

Dyktig

Lege: Tine Cecilie Sælensminde Wingsternes Skrevet

Dyktig og hyggelig plastikk kirurg! kommer i møte med dine ønsker og behov.planen var etter avtale et bryst løft i tillegg til protese.men under operasjon så tok hun en beslutning om å legge en litt større protese,og i det utfallet ble det en bra beslutning som hun tok.da ble resultatet kjempe bra og da behøves ikke en løft i tillegg! Og jeg følte meg trygg under hele prosessen.anbefaler tine Cecilie.

Engasjert og forståelsesfull

Lege: Tine Cecilie Sælensminde Wingsternes Skrevet

Dr Wingsternes utførte en fantastisk bukplastikk og sying av magemuskler på meg. Engasjert og oppriktig glad på mine vegne ved de seiere jeg fikk gjennom forløpet, da jeg blant annet gikk ned 9 kg og så narkosefrykten i øyene. Pent utført arbeid. Anbefales virkelig! Aleris avd Lillesand.