Valnesfjord Legekontor

Strømsnes 8215 Valnesfjord

Siste vurderinger av behandlere ved Valnesfjord Legekontor

Overlegen og usympatisk

Lege: Jan Erik Vestmo Rydningen Skrevet

Den eneste legen og personen jeg har møtt til nå, som jeg overhodet ikke har fått til en relasjon med. Usympatisk, overlegen, lite hjelpsom; viser generelt ingen medmenneskelighet...

Veldig fornøyd

Lege: Jon Andreas Andersson Skrevet

Etter mye vikarer og ulike leger fikk jeg Jon som fastlege, og han tar meg på alvor, tar seg god tid og er oppdatert til legetimen. Oppsøker informasjon og har henvist meg videre ved behov. Følger opp behandling og sikrer seg at jeg forstår hva han mener.
Han ser ikke bare sykdommen, men spør også hvordan jeg har det og forsikrer seg om at jeg har fått hjelpen jeg trenger før jeg går. Håper han blir værende 😊

Fantastisk lege

Lege: Helga Wenaas Rørvik Skrevet

Kjempe flink lege som lytter og tar seg tid til deg. Veldig god å ha når man har langvarig/kronisk sykdom. Hun er flink å henvise videre for mere undersøkelser. Ekstra pluss for raskt papirarbeid, utrolig kjekt når man trenger ny resept i en fei, eller noen papirer skal sendes til nav etc.

Trygg og god fastlege

Lege: Helga Wenaas Rørvik Skrevet

Veldig fornøyd med hjelpen jeg har fått hos henne. Hører og bruker tid på pasienten. Virkelig en lege jeg stoler på.

Beste lege jeg har hatt.

Lege: Helga Wenaas Rørvik Skrevet

Fabelaktig lege som har pasienten i fokus. Når det er noe som må ses på av spesialister, er hun kjapp med å få meg videresendt. Topp scoore.