Sentrum Legeservice - Holmestrand

Havnegaten 7 3080 Holmestrand

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrum Legeservice - Holmestrand

Flott lege!

Lege: Thomas Bjørge Skrevet

Dr. Bjørge er en flink, lyttende, seriøs og ikke minst morsom lege. Den beste legen jeg har hatt!

...

Lege: Geir Dunseth Skrevet

Passer kansje bedre som psykolog enn lege? Flink til å lytte. Gir inntrykk av forståelse og respekt.
Men ofte må man selv vite hva som feiler en, og selv dermed vite hva slags prøver man vil ta. Har inntrykk av at Dunseth er litt lat på dette området. Viser litt for lite itiativ til å undersøke ting uten at pas ber om det først.

Snakk til veggen

Lege: Thomas Bjørge Skrevet

Etter noen legetimer hos Bjørge med meg selv og min datter, virket det som om han var mer opptatt av å få skrevet ned ting i stedet for å høre på hva jeg hadde å si. Følte ikke at jeg ble tatt alvorlig eller at han forsto vår situasjon.
Min kone var også hos han 3 ganger før hun fikk hjelp med en luftveisinfeksjon.

Den beste legen i Holmestrand

Lege: Thomas Bjørge Skrevet

Er seriøs, lyttende og tar seg god tid til oss pasienter. Føler meg svært trygg med han som min fastlege!

Særdeles godt fornøyd.

Lege: Geir Dunseth Skrevet

Hyggelig, nøye, omsorgsfull og målrettet med behandling/oppfølging. Krever at pasienten også bidrar og tar tak i egen helsesituasjon. Veldig hyggelig kontorpersonale ;0) Greit å få legetime, og et stort pluss at man kan kommunisere med Dunseth via internett.