Sentrum Legeservice - Holmestrand

Havnegaten 7 3080 Holmestrand

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrum Legeservice - Holmestrand

Omsorgsfull og tilpasningsdyktig

Lege: Ada Vagnild Fuglum Skrevet

Veldig flink lege, følger opp, lytter, tilpasser behandling etter pasienten. Kjenner deg igjen fra gang til gang. Ydmyk men kunnskapsrik.

Fantastisk fastlege!

Lege: Ada Vagnild Fuglum Skrevet

Oppmerksom, lyttende, kunnskapsrik, grundig, omsorgsfull, hyggelig, snill - alt man kan ønske av en fastlege! ❤️

Dyktig

Lege: Geir Dunseth Skrevet

Min fastlege, svært fornøy gjennom mange år
God forståelse, innsikt, tilstedeværelse
Lyttende, reflektert og stor tålmodighet i for min del et kompleks og sammensatt sykdomsbilde

Anbefales også som en helhetlig og god fastlege for hele familien, jeg har også erfaring med at han stiller opp i samtaler og møter der han er varsom med å si mer enn han må, samtidig som det er nok til å fange opp det aller viktigste

Den beste legen jeg har hatt!

Lege: Helene Mathilde Wegger Skrevet

Helene er en helt fantastisk dyktig lege, forståelsesfull og tar seg god tid til å lytte, merker at hun genuint bryr seg om meg som pasient. Hun har også god kompetanse og har løst mange problemer innen flere felt for meg. Skriver gode og utdypende henvisninger til videre instanser.

Kunnskapsrik, morsom, omsorgsfull, effektiv

Lege: Thomas Bjørge Skrevet

Vil bare få berømme denne legen for meget god pasientbehandling. Han er omsorgsfull, kunnskapsrik, effektiv og i det hele tatt en person som ønsker det beste for sine pasienter. Han har tid og man er bestandig velkommen på hans kontor. I tillegg er han en blid og morsom kar som det er veldig lett å prate med. Dette er en lege jeg vil anbefale på det varmeste.