Geir Dunseth

Autorisasjon (1995)

Geir Dunseth er en av 26 fastleger i Holmestrand

Siste vurderinger av Geir Dunseth

Dyktig

Min fastlege, svært fornøy gjennom mange år
God forståelse, innsikt, tilstedeværelse
Lyttende, reflektert og stor tålmodighet i for min del et kompleks og sammensatt sykdomsbilde

Anbefales også som en helhetlig og god fastlege for hele familien, jeg har også erfaring med at han stiller opp i samtaler og møter der han er varsom med å si mer enn han må, samtidig som det er nok til å fange opp det aller viktigste

Anbefales!

Er lyttende, empatisk, kunnskapsrik, flink til å forklare og henviser videre ved behov. Føles som han alltid har god tid. Rask til å svare på digital henvendelse. De andre legene og ansatte på kontoret er også veldig hyggelige.

Best!

Lyttende, empatisk. Gjør grundige undersøkelser. Faglig veldig dyktig. Trygg! Føler å bli tatt på alvor, ingen spørsmål er for "dumme".

Beste lege !!!!

Alt er bra med Dr.Dunseth legen ! For hele familien våres !!!! Kom fra USA til Norge og har hatt dr.Dunseth nu i 14 år ! Har bare godt å si om legen min !!!
Lytter til deg er vel no.1 og han tar seg tid med deg...

Anbefales

Pålitelig og trygg, føler meg ivaretatt. Hører på det jeg sier, forstår ofte det jeg ikke sier også. Lytter, og stiller de gode spørsmålene. Restriktiv med medisiner - tyr ikke til en pille for alt, men gjør en ordentlig vurdering. Lun og fin humor.