Nesttun Spesialistpraksis

Østre Nesttunvegen 14, 4. etasje 5221 Nesttun

Siste vurderinger av Nesttun Spesialistpraksis

Frekk og lite forståelsesfull

Lege: Pooja Parashar Skrevet

Vært der 2 ganger, første gang følte jeg det gikk helt ok, litt sånn kjapt inn kjapt ut opplegg, men følte meg hørt.
men etter jeg kom tilbake for en dobbelsjekk fordi jeg ville vær sikker på resultatet da symptomene ikke ble bedre etter kuren hun gav meg, var tonen helt annerledes. Hun var frekk, hardhendt med vilje og sjekket ikke ultralydskjermen engang før hun sa alt var fint. Fikk beskjed om at jeg ikke kunne nekte å starte på ppiller fordi det var eneste behandling. Men prøvde å si at jeg hadde dårlig erfaring med det og helst ville unngå det, men da ble hun bare frekkere. Fikk også beskjed om at hvis jeg skulle fikse uren hud (spurte bare om ppillene kunne ha effekt på huden som var ett av flere symptom) så fikk jeg til svar at da kunne jeg heller dra til fastlegen å få en hudkrem.. hun tok dobbelt betalt for time nr2 til tross for mindre prøver og undersøkelser. Skrev ut medisiner, ppiller og spiral på resept uten at jeg ville det.

Surkjerring uten like som jeg aldri vil tilbake til. Følte meg så liten og ubekvem at jeg skalv lenge etterpå.

Creds til den skjønne damen i resepsjonen, hun var så snill og herlig.

Rolig og dyktig

Lege: Pooja Parashar Skrevet

Effektiv på en god måte. Tar seg tid til en kort samtale i forkant, og forklarer godt hva som skal skje underveis. Hyggelig stemning med musikk og småmorsomme kommentarer. Hun var omsorgsfull og dyktig!

Utrolig flink!

Lege: Pooja Parashar Skrevet

Jeg tok biopsi i dag og var selvsagt nervøs før timen. Hun tok seg god tid og satte seg ned å forklarte alt på forhånd. Under prosessen forklarte hun hele tiden hva hun gjorde og det var veldig betryggende. Har opplevd at andre gynekologer stresser gjennom hele timen og har dårlig tid men hun tok seg virkelig tid til meg som pasient. Alt i alt sitter jeg igjen med en utrolig god opplevelse og blir absolutt å benytte henne fremfor andre dersom det lar seg gjøre.

Kunnskapsrik og behagelig

Lege: Pooja Parashar Skrevet

Etter mitt andre besøk hos Pooja er jeg like fornøyd! Hun er kunnskapsrik, konkret og forklarer godt. Jeg føler meg ivaretatt og får svar på de spørsmålene jeg har.

Kan virkelig anbefale henne videre!

Trygg, bestemt og tydelig.

Lege: Pooja Parashar Skrevet

Synes første møte var positivt. Hun var en bestemt, men hyggelig dame. Veldig profesjonell. Var avslappende med klassisk musikk på rommet.