Femini

Telefonnummer482 99 814482 99 8 ...
Trondheimsvegen 70, Solligården 2050 Jessheim

Siste vurderinger av Femini

Kunnskapsrik og trivelig

Lege: Martin Dudziak Sørensen Skrevet

Jeg har i forbindelse med ulike undersøkelser vært hos Martin på de ulike stedene han har jobbet. Han har endelig åpnet eget! Martin har en genuin evne til å gjøre potensielt kleine situasjoner helt ufarlige, og har masse kunnskap som han gjerne deler. Han er imøtekommende, interessert, lett å snakke med og tar deg seriøst. Han har et godt humør og får meg til å føle meg helt trygg når jeg er hos han. Han er lett tilgjengelig og veldig serviceinnstilt. Jeg anbefaler Martin på det varmeste!

Meget dyktig

Lege: Martin Dudziak Sørensen Skrevet

Han var grundig gjennom undersøkelsen, og tok seg god tid. Lagde en plan, samtidig som han henviste til et annet sted. Fulgte opp på telefon i etterkant. Alt i alt en meget god opplevelse.

Den beste!

Lege: Martin Dudziak Sørensen Skrevet

Helt fantastisk lege! Fantastisk evne til å forstå pasienten. Han vil virkelig hjelpe deg. Beste legen jeg noen gang har vært hos!

Den beste gynekolog du kan få

Lege: Martin Dudziak Sørensen Skrevet

Har aldri opplevd en så oppdatert og behagelig gynekolog noen gang. Anbefales på det sterkeste. Har vært hos ham de siste 4 årene, på de ulike stedene han har jobbet. Vil aldri bytte til noen andre. God oppfølging og plan for veien videre, samt skriver gode henvisninger når du trenger viderehenvisning til andre. Snakker deg gjennom undersøkelsene du skal ha, og gjør deg komfortabel i en situasjon du kanskje ikke er helt komfortabel med i utgangspunktet. God humor og godt humør har han også alltid.

Kunnskapsrik

Lege: Martin Dudziak Sørensen Skrevet

For første gang har jeg fått den hjelp jeg trenger og har Ikke blitt sendt videre uten noe plan og svar på spørsmål. Kunnskapsrik og følte meg trygg!