Giske kommunale legesenter AS

Ytterland 1 6050 Valderøya

Siste vurderinger av behandlere ved Giske kommunale legesenter AS

Den beste lege

Lege: Gjermund Lervåg Seim Skrevet

Jeg har dessverre ikke ham som fastlege, noe jeg skulle ønske jeg gjorde. Han ga tilbakemelding samme dag angående blodprøve. Han brukte god tid og var nøye med både informasjon og ved å lytte. Har aldri sett ham bruke google. Ringer eller skriver melding ved å gi svar på prøvene noe ikke min fastlegen gjør (skulle ønske den gjorde). Dyktig, hjelpsom, kunnskapsrik.. Kunne skrive og skrive, alt er bare positivt.

Nøyaktig og veldig kompetent

Lege: Sofie Møller-Christensen Skrevet

Sofie var veldigt nøyaktig og grundig. Blev henvist till spesialist etter vår konsultasjon før vidare utredning. Følte meg trygg med dette og etter spesialist konsultasjon kunde jeg avfærda min uro.

Skuffende

Lege: Sofie Møller-Christensen Skrevet

Hører dessverre ikke på pasienten, googler seg til diagnosen. Får ikke komme igjennom, dette blir enveis kommunikasjon. Har aldri vært med en så lite forståelsesfull lege. Ellers så er legene i Giske kommune veldig bra.

Beste legen!!

Lege: Bjørn Idar Setseng Skrevet

Svært faglig dyktig, tar deg på alvor, flink til å lese mellom linjene. Svært effektiv, man får rask time og raskt svar. Behandler mye selv. Svært dyktig i akuttmedisin, heldigvis hadde han legevakt da jeg ble alvorlig syk. Fikk akuttbehandling før ambulansen kom. Kommer aldri til å skifte lege!!!

Trygg og dyktig lege

Lege: Bjørn Idar Setseng Skrevet

Dette er den beste fastlegen jeg har hatt. Jeg føler meg ivaretatt og at jeg blir tatt på alvor. Han er rolig, lett å prate med og lytter til pasienten. Tar seg god tid til å forklare og er faglig dyktig.