Gjermund Lervåg Seim

Ytterland 1 6050 Valderøya
Gjermund Lervåg Seim er en av 8 fastleger i Giske

Siste vurderinger av Gjermund Lervåg Seim

Den beste legen!

Er så utrolig glad for å ha Seim som min fastlege. Han tar meg alltid alvorlig, og han er en bra menneske-kjenner. Han er kunnskapsrik og effektiv, samtidig som han er flink til å prate med pasienten. Føler han virkelig bryr seg. Kan absolutt anbefales!

meget god

Grundig, flink, tydelig og interessert i pasienten er mitt inntrykk og opplevelse av han.

Han bryr seg, kan det han holder på med og behandler deg som et helt menneske. Alle jeg vet om som har han som fastlege eller som har vært hos ham på legevakta har vært kjempefornøyd. Jeg er sjeleglad som har han som min fastlege.

Dyktig og grundig lege

Dro til Seim med symptomene feber uten forkjølelse eller sår hals. Han var meget grundig og forklarende, tok de nødvendige prøvene, og kom frem til at det var kyssesyken med leverbetennelse. Han holdt avtaler, ringte med prøveresultater og meget behjelpsom. Også flink til å gi grundig oppfølging. Temmelig positivt inntrykk av Gjermund Seim. Desverre er han ikke fastlegen min, noe jeg absolutt skulle ønske.

Det beste valget av lege

Lyttende,omtenksom,flink til å følge opp pasienten gir tilbake meldinger ved undersøkelser.

den medmenneskelige lege:-)

Seim er veldig nøye og tar pasienten på alvor. Har alltid oversikt og ser hele mennesket. Den beste legen "ever " :-)