Gjermund Lervåg Seim

Autorisasjon (2005)

Gjermund Lervåg Seim er en av 11 fastleger i Giske

Siste vurderinger av Gjermund Lervåg Seim

Pålitelig, kunnskapsrik og god med mennesker

Seim møter alle med respekt, og tar alle utfordringer, både fysiske og psykiske, på største alvor. Seim tar hensyn til hele mennesket i sin pasientbehandling, og er utrolig flink til å redefinere og til å sette ting i perspektiv. Hva er viktig, og hva er viktigst. Jeg er utrolig takknemlig for å ha Gjermund Seim som min fastlege.

Den beste lege

Jeg har dessverre ikke ham som fastlege, noe jeg skulle ønske jeg gjorde. Han ga tilbakemelding samme dag angående blodprøve. Han brukte god tid og var nøye med både informasjon og ved å lytte. Har aldri sett ham bruke google. Ringer eller skriver melding ved å gi svar på prøvene noe ikke min fastlegen gjør (skulle ønske den gjorde). Dyktig, hjelpsom, kunnskapsrik.. Kunne skrive og skrive, alt er bare positivt.

Tar mennesket på alvor

Den beste og mest omtenksomme lege jeg noen gang har møtt.Håper han blir fastlegen min resten av mitt liv

Den beste legen!

Er så utrolig glad for å ha Seim som min fastlege. Han tar meg alltid alvorlig, og han er en bra menneske-kjenner. Han er kunnskapsrik og effektiv, samtidig som han er flink til å prate med pasienten. Føler han virkelig bryr seg. Kan absolutt anbefales!

meget god

Grundig, flink, tydelig og interessert i pasienten er mitt inntrykk og opplevelse av han.