Giske kommunale legesenter AS

Ytterland 1 6050 Valderøya

Siste vurderinger av behandlere ved Giske kommunale legesenter AS

Fantastisk lege

Lege: Gjermund Lervåg Seim Skrevet

Han bryr seg, kan det han holder på med og behandler deg som et helt menneske. Alle jeg vet om som har han som fastlege eller som har vært hos ham på legevakta har vært kjempefornøyd. Jeg er sjeleglad som har han som min fastlege.

Dyktig lege

Lege: Arne Morterud Skrevet

Seriøs lege som tar pasienten sine på alvor. Er nok litt redd for "forelska" pasienter så han har et stort bilde av kona framme for å unngå misforståelser. Utdannet barnelege.

Dyktig og grundig lege

Lege: Gjermund Lervåg Seim Skrevet

Dro til Seim med symptomene feber uten forkjølelse eller sår hals. Han var meget grundig og forklarende, tok de nødvendige prøvene, og kom frem til at det var kyssesyken med leverbetennelse. Han holdt avtaler, ringte med prøveresultater og meget behjelpsom. Også flink til å gi grundig oppfølging. Temmelig positivt inntrykk av Gjermund Seim. Desverre er han ikke fastlegen min, noe jeg absolutt skulle ønske.

Det beste valget av lege

Lege: Gjermund Lervåg Seim Skrevet

Lyttende,omtenksom,flink til å følge opp pasienten gir tilbake meldinger ved undersøkelser.

den medmenneskelige lege:-)

Lege: Gjermund Lervåg Seim Skrevet

Seim er veldig nøye og tar pasienten på alvor. Har alltid oversikt og ser hele mennesket. Den beste legen "ever " :-)