Bekkefaret Legesenter

Torgveien 15 C 4016 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Bekkefaret Legesenter

Svært empatisk

Lege: Hege Svangtun Skrevet

Har kun gått til dr. Svangtun en gang, da min fastlege ikke var til stede. Det var en øyeblikkelig hjelp time, som jeg fikk ved å møte direkte på kontoret. Jeg fikk vente på et eget rom (jeg gråt mye, så helsesekretæren tilbød med å sitte i fred, noe jeg den dag i dag setter ufattelig stor pris på at hun gjorde), og dr. Svangtun hentet meg etter ca 30 minutter. Det første hun gjorde var å beklage ventingen - jeg hadde ventet 30 minuttr, noe som var fullstendig forståelig, da jeg måtte ha time samme dag og dermed laget kluss i timeboken hennes fordi hun ikke hadde noe ledig men likevel satte meg inn "innimellom". Hun var høflig, vennlig og svært imøtekommende, profesjonell og empatisk. Tilbød oppfølging og hjalp meg i en vanskelig situasjon. Kan virkelig anbefales.

Glemmer mye.

Lege: Anne Hegelstad-Bielak Skrevet

Reagerer på at legen glemmer å henvise, glemmer å følge opp problemer osv. Lite profesjonelt. Sure resepsjonister.

Flink lege!

Lege: Anne Hegelstad-Bielak Skrevet

Har alltid fått god hjelp hos denne legen. Hun er hyggelig og flink til å lytte. Jeg har alltid følelsen av å bli møtt med respekt og hun tar problemene mine på alvor. Kan absolutt anbefale denne legen videre!

Dårlig opplevelse

Lege: Anne Hegelstad-Bielak Skrevet

Legen er uoppmerksom og bruker lite tid på pasienter. Har det alltid travelt og glemmer ting bort. Anbefales ikke

Flink, men har litt hastverk

Lege: Anne Hegelstad-Bielak Skrevet

Reagerer på at jeg må "fort inn og fort ut". Det er tydeligvis ikke satt av nok tid til hver pasient.

Den eldre damen i resepsjonen er FORFERDELIG; frekk, uhøflig og nedlatende. Hun må byttes ut!

Legesenteret trenger seriøst en oppussing, slitt og slitent.