Bekkefaret Legesenter

Torgveien 15 C 4016 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Bekkefaret Legesenter

Blir ikke tatt på alvor

Lege: Linn Mari Vatsvåg Skrevet

Får en opplevelse av at hun ikke tar ting på alvor. Dette har skjedd flere ganger. Ønsket utredning for noe (alvorlig), men ble ikke møtt på dette. En tenker jo ofte før en bestiller legetime at "det er nok ikke så farlig" men når en da er så redd for egen helse, at en velger å bestille time bør en bli tatt på alvor. Opplever ikke dette med Linn Mari.

Nedlatene

Lege: Linn Mari Vatsvåg Skrevet

Jeg var hjemme fra skolen i 1 dag, hvor jeg genuint er redd for min egen helse og er ikke i en god allmenntilstand. Blir møtt av en sur dame som sier jeg bare var hjemme fordi jeg er lat. og skal snakke om hvordan jeg kommer til å gjøre det i arbeidslivet, og snakket til meg som om hun kjente meg godt. Hun var rett og slett respektløs i møte med meg og har stort sett bare negative opplevelser med denne legen.

vil ikke anbefale denne legen til noen og om du leser tilbakemeldingene ser du mange negative opplevelser.

Flink lege, men uverdig behandling

Lege: Linn Mari Vatsvåg Skrevet

Hun er nok en faglig flink lege, men behandlet meg på en nedverdigende måte. Hun var sint på meg? Man kommer til legen sin i sårbar posisjon. Har hun glemt det? Det er gått noen dager siden møtet og jo mer jeg tenker på behandlingen jo mer uprofesjonelt og sykt det hele var.

Trygg og lyttende

Lege: Anne Hegelstad-Bielak Skrevet

Min erfaring er at Anne alltid tar den tid det tar og er åpen og lyttende. Hun virker ærlig interessert i pasienten.

Faglig sterk, sympatisk, effektiv og løsningsorientert

Lege: Espen Grimstad Skrevet

Fikk god kjemi fra første besøk. Lyttet, flink å forklare, tilstede, faglig sterk, sympatisk, godt humør og glimt i øyet.