Hege Svangtun

Torgveien 15 C 4016 Stavanger
Hege Svangtun er en av 108 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Hege Svangtun

Svært empatisk

Har kun gått til dr. Svangtun en gang, da min fastlege ikke var til stede. Det var en øyeblikkelig hjelp time, som jeg fikk ved å møte direkte på kontoret. Jeg fikk vente på et eget rom (jeg gråt mye, så helsesekretæren tilbød med å sitte i fred, noe jeg den dag i dag setter ufattelig stor pris på at hun gjorde), og dr. Svangtun hentet meg etter ca 30 minutter. Det første hun gjorde var å beklage ventingen - jeg hadde ventet 30 minuttr, noe som var fullstendig forståelig, da jeg måtte ha time samme dag og dermed laget kluss i timeboken hennes fordi hun ikke hadde noe ledig men likevel satte meg inn "innimellom". Hun var høflig, vennlig og svært imøtekommende, profesjonell og empatisk. Tilbød oppfølging og hjalp meg i en vanskelig situasjon. Kan virkelig anbefales.

En utrolig dyktig lege

Er den beste legen jeg har hatt. Imøtekommende, lyttende og ivare takende. En lege som tar seg tid, husker saker vi har snakket om og som er faglig oppdatert. Her blir jeg værende. Skulle ønske alle hadde en slik lege. Anbefales på det varmeste.

Trives

Svangtun er en varm og hyggelig lege som tar seg tid til å lytte og virker oppriktig interessert i å hjelpe deg. Jeg har bare vært hos henne 2 ganger etter at jeg byttet lege, men føler jeg har fått et veldig bra intrykk og har fått den hjelpen jeg trengte. Føler meg trygg, noe som er veldig viktig hos en lege.

Veldig fornøyd

Jeg byttet fastlege til Hege Svangtun i fjor og er utrolig fornøyd.
Tar meg på alvor, viser medmenneskelighet og virker oppriktig interessert i det jeg har å fortelle. Utrolig gla for at jeg byttet lege til henne.

Imøtekommende

Tar seg god tid, lytter, gir råd, og er konstruktiv!

Tenker helhetlig på mennesket, og behandler deretter.