Hege Svangtun

Autorisasjon (2010)

Hege Svangtun er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Hege Svangtun

Dyktig lege

Hun er imøtekommende, lett å snakke med og ei dyktig lege som ser deg. Hun tar seg god tid, er forståelsesfull og følger deg godt opp når man trenger behandling. Kan virkelig anbefale henne.

Tvilsom

Har vert hos henne 5-6 ganger de siste årene men føler at hun har det veldig travelt når jeg er der og selv om hun er veldig empatisk og snill blir det mye snakk og lite behandling. Hun er utrolig trivelig men savner en som er litt mer alvorlig og løsningsorjentert. Den ene resepsjonisten er direkte ubehagelig og lite hjelpsom.

Fantastisk lege!

Har aldri før vært så fornøyd med en lege! Svangtun tok meg på alvor og løste problemer tidligere lege ikke brydde seg med!
Svangtun lytter og er forståelsesfull!
Utrolig trist å måtte si fra seg en slik dyktig lege pga flytting!

Anbefaler henne på det sterkeste!

Svært empatisk

Har kun gått til dr. Svangtun en gang, da min fastlege ikke var til stede. Det var en øyeblikkelig hjelp time, som jeg fikk ved å møte direkte på kontoret. Jeg fikk vente på et eget rom (jeg gråt mye, så helsesekretæren tilbød med å sitte i fred, noe jeg den dag i dag setter ufattelig stor pris på at hun gjorde), og dr. Svangtun hentet meg etter ca 30 minutter. Det første hun gjorde var å beklage ventingen - jeg hadde ventet 30 minuttr, noe som var fullstendig forståelig, da jeg måtte ha time samme dag og dermed laget kluss i timeboken hennes fordi hun ikke hadde noe ledig men likevel satte meg inn "innimellom". Hun var høflig, vennlig og svært imøtekommende, profesjonell og empatisk. Tilbød oppfølging og hjalp meg i en vanskelig situasjon. Kan virkelig anbefales.

En utrolig dyktig lege

Er den beste legen jeg har hatt. Imøtekommende, lyttende og ivare takende. En lege som tar seg tid, husker saker vi har snakket om og som er faglig oppdatert. Her blir jeg værende. Skulle ønske alle hadde en slik lege. Anbefales på det varmeste.