Hege Svangtun

Torgveien 15 C 4016 Stavanger
Hege Svangtun er en av 106 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Hege Svangtun

En utrolig dyktig lege

Er den beste legen jeg har hatt. Imøtekommende, lyttende og ivare takende. En lege som tar seg tid, husker saker vi har snakket om og som er faglig oppdatert. Her blir jeg værende. Skulle ønske alle hadde en slik lege. Anbefales på det varmeste.

Trives

Svangtun er en varm og hyggelig lege som tar seg tid til å lytte og virker oppriktig interessert i å hjelpe deg. Jeg har bare vært hos henne 2 ganger etter at jeg byttet lege, men føler jeg har fått et veldig bra intrykk og har fått den hjelpen jeg trengte. Føler meg trygg, noe som er veldig viktig hos en lege.

Veldig fornøyd

Jeg byttet fastlege til Hege Svangtun i fjor og er utrolig fornøyd.
Tar meg på alvor, viser medmenneskelighet og virker oppriktig interessert i det jeg har å fortelle. Utrolig gla for at jeg byttet lege til henne.

Imøtekommende

Tar seg god tid, lytter, gir råd, og er konstruktiv!

Tenker helhetlig på mennesket, og behandler deretter.

Den beste legen jeg har hatt

Har foreløping ikke vært hos Svangtun så mange ganger, men etter nesten bare dårlige opplevelser hos andre leger er dette ei jeg kjenner jge trives veldig godt med. Hun tar pasienten på alvor, lytter og forstår. Hver gang føler jeg jeg har fått den riktige behandlingen. Hun er rett på sak, rask og effektiv, men på en slik måte at du ikke føler deg avvist. Også ved hastetimer er jeg blitt tatt godt i mot, til tross for at jeg ser at det til tider koker på venterommet.

Endelig en lege jeg kan slå meg til ro med.