Hege Svangtun

Bekkefaret Legesenter .

2010

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Bekkefaret Legesenter .
Torgveien 15 C 4016 Stavanger
Tlf: 51 88 33 31 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Hege Svangtun er en av 110 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Hege Svangtun

Tvilsom

Har vert hos henne 5-6 ganger de siste årene men føler at hun har det veldig travelt når jeg er der og selv om hun er veldig empatisk og snill blir det mye snakk og lite behandling. Hun er utrolig trivelig men savner en som er litt mer alvorlig og løsningsorjentert. Den ene resepsjonisten er direkte ubehagelig og lite hjelpsom.

Fantastisk lege!

Har aldri før vært så fornøyd med en lege! Svangtun tok meg på alvor og løste problemer tidligere lege ikke brydde seg med!
Svangtun lytter og er forståelsesfull!
Utrolig trist å måtte si fra seg en slik dyktig lege pga flytting!

Anbefaler henne på det sterkeste!

Svært empatisk

Har kun gått til dr. Svangtun en gang, da min fastlege ikke var til stede. Det var en øyeblikkelig hjelp time, som jeg fikk ved å møte direkte på kontoret. Jeg fikk vente på et eget rom (jeg gråt mye, så helsesekretæren tilbød med å sitte i fred, noe jeg den dag i dag setter ufattelig stor pris på at hun gjorde), og dr. Svangtun hentet meg etter ca 30 minutter. Det første hun gjorde var å beklage ventingen - jeg hadde ventet 30 minuttr, noe som var fullstendig forståelig, da jeg måtte ha time samme dag og dermed laget kluss i timeboken hennes fordi hun ikke hadde noe ledig men likevel satte meg inn "innimellom". Hun var høflig, vennlig og svært imøtekommende, profesjonell og empatisk. Tilbød oppfølging og hjalp meg i en vanskelig situasjon. Kan virkelig anbefales.

En utrolig dyktig lege

Er den beste legen jeg har hatt. Imøtekommende, lyttende og ivare takende. En lege som tar seg tid, husker saker vi har snakket om og som er faglig oppdatert. Her blir jeg værende. Skulle ønske alle hadde en slik lege. Anbefales på det varmeste.

Trives

Svangtun er en varm og hyggelig lege som tar seg tid til å lytte og virker oppriktig interessert i å hjelpe deg. Jeg har bare vært hos henne 2 ganger etter at jeg byttet lege, men føler jeg har fått et veldig bra intrykk og har fått den hjelpen jeg trengte. Føler meg trygg, noe som er veldig viktig hos en lege.

Veldig fornøyd

Jeg byttet fastlege til Hege Svangtun i fjor og er utrolig fornøyd.
Tar meg på alvor, viser medmenneskelighet og virker oppriktig interessert i det jeg har å fortelle. Utrolig gla for at jeg byttet lege til henne.

Imøtekommende

Tar seg god tid, lytter, gir råd, og er konstruktiv!

Tenker helhetlig på mennesket, og behandler deretter.

Den beste legen jeg har hatt

Har foreløping ikke vært hos Svangtun så mange ganger, men etter nesten bare dårlige opplevelser hos andre leger er dette ei jeg kjenner jge trives veldig godt med. Hun tar pasienten på alvor, lytter og forstår. Hver gang føler jeg jeg har fått den riktige behandlingen. Hun er rett på sak, rask og effektiv, men på en slik måte at du ikke føler deg avvist. Også ved hastetimer er jeg blitt tatt godt i mot, til tross for at jeg ser at det til tider koker på venterommet.

Endelig en lege jeg kan slå meg til ro med.

Super takknemlig for denne legen=)

Skal tviholde på henne så lenge som mulig...Hun er virkelig en varm, flott lege, faglig dyktig, aktiv i samtaler og ser DEG!

Flott lege!

Svangtun er en av de beste legene jeg har hatt! Glad for å kunne formidle det til andre! Hun tar seg tid, lytter, og har (ut fra hva jeg kan forstå) en veldig god faglig kompetanse. Kan anbefales!

Den dårligste legen jeg har hatt

Jeg har vært tre ganger og hver gang er det bare prat. Jeg ble rett og slett lei av å gå hos henne og ikke få skikkelig behandling.

Den beste legen jeg har hatt

Hun tar seg skikkelig tid til pasientene. Hun går ikke rundt grøten, men sier ting direkte (og klarer å si ting på en fin måte).
Helt fabelaktig!