Stokkaveien Tannlegekontor

Stokkaveien Tannlegekontor holder til i Stavanger

Siste vurderinger av Stokkaveien Tannlegekontor

God kunnskap!

Tannlege: Haakon Skeie Solberg Skrevet

Haakon er dyktig og nøyaktig i sitt fag har omsorg for sin pasient. Tannlegeassistent likeså, bra tannlegekontor!

Dyktig

Tannlege: Espen Skeie Skrevet

Jeg fikk fjernet visdomstennene mine hos Espen. Det var trygt å få behandling hos han. Han var flink til å lytte og til å forklare hva som skulle gjøres. Hadde ikke mye ubehag i etterkant og kan virkelig anbefales videre. God service.

Han tok virkelig godt vare på meg

Tannlege: Espen Skeie Skrevet

Gikk til Espen for en behandling, men fikk beskjed om at her måtte det gjøres mye forskjellig som skulle ha blitt gjort tidligere! Følte meg veldig godt ivaretatt når jeg satt hos han, og man føler virkelig at han har tid og lyst til å hjelpe deg når du sitter i stolen hans.

Har tidligere bare gått til tannleger som vil sende deg ut av døra så fort som mulig, mens Espen gir deg en følelse av at her blir du lyttet til!

Jeg anbefaler virkelig Espen!

Dyktig og svært nøye med det han gjør

Tannlege: Haakon Skeie Solberg Skrevet

Vi har alle i familien Håkon.
Han er svært dyktig. Veldig høy kvalitet på det han gjør.
Her er det ordnung muss sein. Har heller ikke vondt i tennene ette behandling.
Anbefales👍

Seriøs, grundig og rimelig

Tannlege: Jone Heggheim Skrevet

Jeg skal først innrømme en ting: da jeg først begynte å gå til Heggheim bodde jeg i nærheten av tannlegekontoret, og mine første møter hos han var preget av at jeg tenkte han virket arrogant. Det var før jeg skjønte at han faktisk bare var ærlig, saklig og opptatt av å være grundig. Noe jeg dessverre ikke er vant med fra før - dårlig erfaring og med uheldige valg av tidligere tannleger.

Først noen år seinere etter å ha byttet flere tannleger befinner jeg meg boende milevis unna, og ved en tilfeldighet oppsøkte jeg for to år siden Heggheim på nytt da han var den eneste som hadde tid på så kort varsel som jeg trengte. Oppfølgingen hans, prisene hans og arbeidet i seg selv er noe jeg nå har innsett er av det beste. Det er en tannlege jeg kommer til å fortsette å bruke, og jeg har anbefalt ham til andre og kommer til å fortsette med det, for han jobber virkelig for sitt fag.