Lindås Legekontor

Telefonnummer56 34 35 8056 34 35 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Lindås Senter, Kolåsvegen 5 5955 Lindås

Siste vurderinger av Lindås Legekontor

Super flink lege

Lege: Nirthiga Srikanthan Skrevet

Hun er flink å ta deg på alvor. Sender deg raskt videre om nødvendig. Veldig veldig egfektiv. Føler meg helt trygg når jeg er hos henne.

Empatisk og oppdatert

Lege: Kjetil Lorentsen Skrevet

Jeg vil beskrive lege Lorentsen som en empatisk, faglig dyktig og kompetent lege. Det var først da jeg traff ham at jeg turte å snakke høyt om mine utfordringer. Han er veldig tilgjengelig for sine pasienter, kommer med gode råd og anbefalinger og lar pasient være pasient. Jeg føler meg ivaretatt og er veldig takknemlig for all hjelp jeg har fått hittil!

Meget kompetent og grundig lege. Anbefales

Lege: Kjetil Lorentsen Skrevet

Tar seg tid, har satt seg inn i saken på forhånd, argumenterer godt. Jeg var litt skeptisk til alle medikamentene som er foreskrevet, men har akseptert hans begrunnelse.

Lege: Marit Johnsen Skrevet

En super lege til både liten og stor. Dyktig, behagelig, og trygg.Man føler seg sett og hørt, og som lege til de minste barna er hun helt fantastisk.

Sympatisk og dyktig lege

Lege: Nirthiga Srikanthan Skrevet

En sympatisk og dyktig lege som tar pasientene på alvor. Flink å forklare om eventuelle sykdommer/tilstander på en fin måte.