Marit Johnsen

Lindås Legekontor

2007

Lindås Legekontor Telefonnummer56 34 35 8056 34 35 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Lindås Senter, Kolåsvegen 5 5955 Lindås
Marit Johnsen er en av 13 fastleger i Lindås

Siste vurderinger av Marit Johnsen

Den beste legen jeg har hatt!

Litt lang ventetid, men absolutt verdt det! En lege som tar deg på alvor og virkelig bryr seg. Raske diagnoser og er kjapp med å sende henvisninger hvis det trengs. Min datters fastlege også :)

Hjulpet meg gjennom tunge tider

Marit tar meg alltid på alvor, og gir seg ikke før jeg har det bedre. Jeg føler meg aldri dum, som hos andre leger på kontoret.

Trygg og kunnskapsrik

Har hatt Marit Johnsen som fastlege i mange år, og er veldig fornøyd med henne. Hun er en selvstendig lege og man blir veldig trygg i måten hun diagnostiserer på og -eller hvordan hun hjelper deg til å bli friskere/frisk. Hun er lyttende og tar pasientene på alvor.

Den beste legen jeg har hatt

hun kommer med raske diagnoser, tar meg alvorlig å henviser om det måtte være noe... Beste legen jeg har hatt.... Hun er flink å lytte

ok

Hun er ok lege og virker som om hun har kunnskap om det hun driver med. Det tar derimot lang tid å få time og er vanskelig å få kontakt på telefon med resepsjonen. Det går raskt når en er inne og får raskt en diagnose.