Marit Johnsen

Autorisasjon (2007)

Lindås Legekontor Telefonnummer56 34 35 8056 34 35 ...
Lindås Senter, Kolåsvegen 5 5955 Lindås
Marit Johnsen er en av 30 fastleger i Alver

Siste vurderinger av Marit Johnsen

Fantastisk lege

Uavhengig av situasjonen hadde jeg hjelp og interesse fra henne. Og når jeg skrev e-konsultajon jeg fikk raskt svar.Han er en person du kan stole på og som ser etter problemet.

Fantastisk lege!

Marit er tryggheten selv, driftig, effektiv, god til å lytte og tar pasienten på alvor. Kjapp til å svare på Helse-Norge. Uansett situasjon eller plager blir man godt ivaretatt og man føler seg sett og hørt. Hun er ikke redd for å kjempe for pasientene sine og tar gjerne en streng telefon videre der det er nødvendig. Hun er enestående til å følge opp over tid og finne gode løsninger, det hun ikke vet finner hun fort ut av. Kunnskapsrik, behagelig og vennlig. Med barn er hun helt unik, trygg og tålmodig. Det er med god grunn til at hele storfamilien har samme lege, selv i tre generasjoner. Alle skulle hatt en slik lege!

Dyktig

Her finn ein trygghet, får god behandling og kan være sikker på at ho sender deg videre viss det er behov for det. Ho er heile bilde.

Hun lytter og svarer alltid

Marit er en lege som lever og ånder for sine pasienter. Hun tar seg tid til å lytte, hjelpe, dele og gjør en trygg. Hun er helt unik på å svare fort på mailer, bekymringer og være der når en trenger kjapt svar. Hun tar deg på alvor og gir deg god veiledning og hjelp. Marit er unik og er svært høyt satt pris på der hun er.

Den beste legen jeg har hatt!

Litt lang ventetid, men absolutt verdt det! En lege som tar deg på alvor og virkelig bryr seg. Raske diagnoser og er kjapp med å sende henvisninger hvis det trengs. Min datters fastlege også :)