Follo Hudlegesenter

Telefonnummer406 01 470406 01 4 ...
Trollåsveien 4 1414 Trollåsen

Siste vurderinger av Follo Hudlegesenter

Fantastisk behandling

Lege: Lena Myhre Skrevet

Jeg er så glad for å være pasient hos Dr. Myhre og Tove. De fikk meg raskt til operasjon i 2022, og har siden fulgt meg opp på absolutt beste måte. De er utrolig effektive på klinikken, vedr fjerning og behandling av hudkreft og relaterte plager, og skaper tillit og trygghet til pasientene, med god informasjon og forståelse. De har flotte kontorer og behandlingsrom, og det er gratis parkering på utsiden. Jeg kan trygt anbefale Dr. Myhre og Follo Hudlegesenter.
Mvh [Navn fjernet av moderator]

Trygg, kunnskapsrik og hyggelig.

Lege: Lena Myhre Skrevet

Jeg har vært hos 4 hudlege tidligere, ingen ga meg riktig behandling.
Ble tatt godt imot på Follo Hudlegesenter og ble helt bra etter å ha startet opp med behandling.
Veldig fornøyd, endelig en lege som kan faget sitt.

Helt forferdelig

Lege: Lena Myhre Skrevet

Har aldri følt meg så «trampet» på. Ble fortalt at jeg hadde levd et langt liv og egentlig ikke hadde noe der å gjøre. Da jeg var ferdigbehandlet, kunne de ikke sende meg fort nok ut av døren. Bra vi ble kvitt deg og håper ikke vi ser deg igjen. De sa det ikke, men det var heller ikke nødvendig. Jeg er fremdeles litt shaky når jeg tenker på det. Betydningen krenket, gikk plutselig opp for meg.

For opptatt?

Lege: Lena Myhre Skrevet

Inntrykk av en lege som løper fra ett behandlingsrom til annet med nitrogenflaske i hånden. Legesekretær som utfører kontroll og anbefaler behandling som foretas av legen. Manglende oversikt over hvilke pasienter som har time og venter. Litt rotete?

En virkelig god lege!

Lege: Lena Myhre Skrevet

Fantastisk dyktig lege! Blir ivaretatt, sett og hørt på alle nivå. Kunnskapsrik. Kan anbefale henne på det sterkeste. Både jeg og barna har benyttet henne flere år.