Volvat Stokkan

Fjordgt. 68 7010 Trondheim

Siste vurderinger av Volvat Stokkan

Bør unngå henne om du er sårbar

Lege: Kathrin Sørensen Sneve Skrevet

Jeg var i følge med pasienten og har aldri opplevd en så dårlig holdning og kommunikasjon til ung pasient - og det på et sted man skulle tro at man var proff på nettopp dette. Bruk ikke henne om du ikke er litt hardhudet og står sterkt rustet med god psyke.
Pasienten tåler godt at man er direkte - men måten hun henvendte seg på var sjokkerende, for både meg og pasienten. I etterkant har vi konkludert med at kirurgen sikkert er flink i faget, men bør helst ikke være i kontakt med pasienten før denne er lagt i narkose.
Skal det være noe råd om hva som kan bli bedre her er det en full gjennomgang av egne holdninger og måten å kommunisere med sårbare mennesker på. Les rommet!

Profesjonell og en som forstår pasientens behov

Lege: Anne Elisabeth Isern Skrevet

Tar seg tid til å lytte til pasienten. Flink til å forklare, empatisk, dyktig kirurg, flotte resultater. Flink til å forstå pasientens utfordringer og dens behov.

Veldig hyggelig å dyktig Kirurg med empati,

Lege: John Olav Stokke Skrevet

Jeg er en mann på 57år, har hatt 4 operasjoner på Volvat Stokkan siste 2år, de 2 siste var nå 2st Slap skulder operasjoner + ødelagte biceps sener mm, (begge skuldre.)
Har gått i 1,5år med fryktelige smerter, var i praksis invalid, fastlegen sendte til slutt henvisning til Volvat uten å utdype mer hvorfor.
Operasjoner ble utført av Jon Olav Stokke.
Fra han fikk MR bilder gikk det kun få dager så var første skulder reparert, jeg fikk operert den andre straks jeg kunne bruke den første til dagligdagse ting.
Er svært ! fornøyd med alt fra første konsultasjon til ferdig operert, fantastisk stab på operasjonsstue.
Om jeg trenger hjelp igjen å den er å finne i Fjordgata i Trondheim hos Volvat blir valget enkelt.
Takk Jon Olav !!

Dyktig

Lege: Arne Seternes Skrevet

Meget effektiv og erfaren karkirurg, bor i Tronhein og da lettere å få tak på av pasienten om det skulle være noen spørsmål. Eneste i trondheim som har både laser og radiofrekvens. Billig da de er de eneste med offentlig avtale

Kunnskapsrik og meget trivelig

Lege: Kathrin Sørensen Sneve Skrevet

Dette er en av de hyggeligste legene jeg har vært hos. Faglig dyktig og opplevde henne som engasjert og opptatt av meg og mine ønsker. Meget fornøyd med resultatet av øyelokkoperasjon.