Volvat Stokkan

Fjordgt. 68 7010 Trondheim

Siste vurderinger av Volvat Stokkan

Dyktig

Lege: Arne Seternes Skrevet

Meget effektiv og erfaren karkirurg, bor i Tronhein og da lettere å få tak på av pasienten om det skulle være noen spørsmål. Eneste i trondheim som har både laser og radiofrekvens. Billig da de er de eneste med offentlig avtale

Kunnskapsrik og meget trivelig

Lege: Kathrin Sørensen Sneve Skrevet

Dette er en av de hyggeligste legene jeg har vært hos. Faglig dyktig og opplevde henne som engasjert og opptatt av meg og mine ønsker. Meget fornøyd med resultatet av øyelokkoperasjon.

Dyktig, erfaren og effektiv.

Lege: Anne Elisabeth Isern Skrevet

Kjempefornøyd med hennes vurderinger og resultatet av en brystreduserende operasjon hun utførte. Anbefales på det varmeste!

Rolig å behagelig mann

Lege: Eugen Eide Skrevet

Mann 56år, jeg hadde hatt store ! skuldersmerter å svært dårlig bevegelighet i flere år, gikk på sterk smertelindring daglig, jeg klarte knapt å såpe meg inn i dusjen lenger.
Jeg hadde da vært inn å ut av sykehus mange ganger ilpt av 2år uten å få hjelp, til slutt kom min fastleges henvisninger til sykehuset bare i retur når han henviste, fastlegen min begynte nå å bli fortvilt over manglende helsehjelp å henviste meg da til Volvat Stokkan i Trheim.
Der fikk jeg time ilpt av få dager, kom da til Eugen Eide (takk å pris for det ! ) han brukte få minutter på å undersøke meg å sa da plutselig bare "når ønsker du operasjon, her skulle det ha vært gjort noe for lenge siden", jeg svarte da att jeg ønsker det gjort så raskt som mulig.
Det endte opp med operasjon i ene skulderen ilpt av få dager og den andre 14dg senere, jeg gikk fra å være tilnærmet invalid til å få 100% smertefrie skuldre.
Tusen takk til Eugen Eide/Volvat Stokkan.

Hører ikke på pasientens ønsker

Lege: Kathrin Sørensen Sneve Skrevet

Fint utført jobb, men hun tok ikke hensyn til mine ønsker og jeg våknet opp fra narkose med større silikoninnlegg i brystene enn jeg spesifikt ba om.