Profilbilde

Clear Tannlegesenter Oslo

Profilbilde

Om klinikken

Clear Tannlegesenter - din lokale tannlege på Majorstuen!

På Clear Tannlegesenter på Majorstuen jobber vi for at din tid som pasient hos oss, skal oppleves som trygg og behagelig. Våre tannleger vil alltid lytte til dine ønsker og behov, slik at dere sammen kan komme frem til de beste behandlingene for deg og dine tenner.

Vårt team består av profesjonelle tannleger, spesialister, lege, oralkirurg og psykolog, med mange års erfaring. Vi kan derfor tilby en lang rekke av forskjellige behandlinger, både estetisk tannbehandling og mer avanserte tannbehandlinger. Her kan du altså få hjelp, uansett behov!

Clear Tannlegesenter Oslo holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Clear Tannlegesenter Oslo

Kommer tilbake!

Tannlege: Juliane Håseth Walle Skrevet

Veldig flink og ordentlig tannlege. Ble tatt godt i mot, blid og tok seg god tid! Fikk god informasjon underveis i behandlingen.

Dyktig og behagelig tannlege

Tannlege: Juliane Håseth Walle Skrevet

Juliane er utrolig flink i faget sitt, rolig, snill og beroligende. Man slapper raskt av og er i trygge hender.

Anbefales!

Darya, en av de Beste!

Tannlege: Darya Bassari Skrevet

Hadde en time hos Darya den 26 August for en dyp rens. Hun forsto hva som måtte gjøres og behandlet meg som en familiemedlem. Det var ingen hastverk, og hun sørget for hver eneste tann ble grundig renset.

-[Beste Service]
Sørget for at hele behandlingen fullført.
-[God Informasjon]
Forklarte meg hva som kunne skje med tennene mine i fremtiden.
-[Erfaren og Dyktig]
Hun er trygg på det hun gjør og stresset ikke under behandlingen.

Hun er en veldig hyggelig, varm og åpen person. Synd at hun ikke jobber som tannlege lenger :'(

Tusen takk Darya! :)

Meget dyktig og engasjert tannlege

Tannlege: Juliane Håseth Walle Skrevet

Jeg har vært hos Juliane ved tre anledninger. Hun tar seg god tid, lytter og kommer med fornuftige og konkrete råd for bedre tannhelse. Hun virker interessert i faget sitt og skaper høy grad av tillit. Kan anbefale på det sterkeste.

Mest profesjonelle og hyggelige tannlegen

Tannlege: Sadaf Samar Skrevet

Som en ung tannlege hadde Sadaf mye nyttig info om tannhelsen som jeg aldri tidligere hadde fått vite av andre tannleger. Hun tok seg god tid til å informere om min tannhelse i tillegg til en god behandling.