Knarvik legekontor

Kvassnesveien 48 5914 Isdalstø

Siste vurderinger av behandlere ved Knarvik legekontor

Trygg og rolig

Lege: Ronny Nepstad Skrevet

Lytter og hører på det du sier. Får time fort dersom jeg sier at jeg trenger det, senest neste dag. Veldig fornøyd.

Veldig god lege

Lege: Ronny Nepstad Skrevet

Føler meg godt ivaretatt, og jeg blir lyttet til. Min opplevelse tas fullt på alvor, og han er svært kunnskapsrik og inkluderende. Beste fastlegen jeg har hatt på Askøy.

Veldig bra lege - anbefales!

Lege: Ronny Nepstad Skrevet

Har kun gode ting å si om denne legen - han er grundig, faglig dyktig og forståelsesfull, lytter til sine pasienter før han stiller diagnoser (noe som er sjeldent i dag).

Kort telefonkø, litt ventetid på å få timer, men mange rutinetjenester og kommunikasjon kan også skje på e-post, noe som iallefall gjør hverdagen min lettere!

Gjennomgående positivt inntrykk her, anbefales på det sterkeste!

Den aller beste legen jeg noensinne har hatt

Lege: Peter Malmqvist Skrevet

Dette er en utrolig dyktig og omsorgsfull lege som har hjulpet meg og min famile gjennom mange kriser i de 10 årene jeg har hatt han som lege.Jeg har 100 % tillit til han og føler meg helt trygg på at han gjør det beste han kan for meg som lege.Selv om jeg nå har flyttet fra Bergensområdet,kunne jeg aldri tenke meg å bytte lege,for han kan bare ikke byttes ut.Tar seg alltid god tid og er alltid like smilende selv om han har det travellt.Uten hans hjelp hadde jeg neppe vært der jeg er idag.Det er vanskelig å finne ord som kan beskrive hvor takknemlig jeg er for alt han som lege har gjort for meg og mine.

Fornøyd

Lege: Ronny Nepstad Skrevet

har ikke noe å utsette og kan anbefale ham. Han forklarer ting på en enkel måte, og man føler seg trygg og ivaretatt. Blir hørt og trodd på.

Veldig hyggelige personell som tar i mot deg også. Kanskje litt vanskelig å komme igjennom på tlf til tider. De burde tatt i bruk sms tjeneste.