Knarvik Legekontor

Kvassnesveien 48 5914 Isdalstø

Siste vurderinger av Knarvik Legekontor

Fantastisk!!

Lege: Kamil Daibes Skrevet

Jeg har hatt Kamil som fastlege i to år og er svært fornøyd. Han er utrolig dyktig, nøyaktig og forståelsesfull. Han møter både fysiske og psykiske helseutfordringer med respekt og god innsikt. Han ordner fort opp i alt fra henvisninger til fornyelse av resepter. Jeg føler meg alltid godt ivaretatt av Kamil og kan anbefale han på det varmeste.

Faglig dyktig, tålmodig og vennlig

Lege: Kim Nguyen Skrevet

Løsningsorientert, hyggelig, imøtekommende og kunnskapsrik. Føler meg godt ivaretatt, og har fått god hjelp de gangene jeg har hatt behov for det.

Dyktig sympatisk lege

Lege: Ronny Nepstad Skrevet

Han er flinkere enn noen annen lege jeg har hatt. Han tar seg tid og forklarer og lytter. Og har et svar på det meste. Veldig dyktig lege!

Skuffende

Veldig bra førsteinntrykk!!
Flink og rask til å følge opp reseptbestilling.Virker som en praktisk lege, men desverre meget skuffende og lite engasjert i å hjelpe til å finne nye svar og løsninger. Viste ikke empati og opplevdes som ufin i måten han kommuniserer på når ikke alt gikk «hans vei». Ikke å annbefale for sykdommer som ikke kan finnes svar på med en gang. Virket for meg som han heller ikke ønsket den type pasienter. Jeg er skuffet, men ønsker han god læring videre og håper han behandler fremtidige pasienter mer verdifullt. Flott legesenter og opplevd høflig betjening!

Ikke som forventet

Lege: Kamil Daibes Skrevet

Bra førsteinntrykk som viste en lege som var interessert, lyttende og imøtekommende. Men det ble visket ut litt etter litt for hvert besøk. Veldig ivrig med å skrive ut resepter og medisiner - gjerne litt for ivrig. Villig til å omsider henvise videre til spesialist, men ikke behjelpelig på å finne spesialister og relevante avdelinger. Dette måtte jeg finne ut av selv - for å deretter be han om henvisning. Får følelsen av at han ikke kunne fått meg fort nok ut av kontoret, og at han ikke er interessert. Ikke en god følelse å sitte med når man går fra legekontoret.

Ellers kort ventetid og han er som regel noenlunde presis med timene, men det hjelper dessverre lite når man blir møtt med likegyldighet. Ble bytting av fastlege for meg for første gang noensinne.. trist ettersom førsteinntrykket var bra.