Knarvik Legekontor

Telefonnummer56 35 78 7856 35 78 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kvassnesveien 48 5914 Isdalstø

Siste vurderinger av Knarvik Legekontor

Fantastisk

Lege: Kamil Daibes Skrevet

ENDELIG en lege som ser sammenhenger mellom plager, og tar ting på alvor! Nøler ikke med å henvise videre om det er noe han er usikker på. Kunne ikke bedt om en bedre lege :)

Utrolig dyktig og tilitsfull Lege

Lege: Kim Nguyen Skrevet

Stiller hurtig korrekt diagnose sender deg til hurtig videre utredning for og konstantere rigtig behandling
i det videre forløp.
Absolutt en fantastisk pliktoppfyllende lege
som tar godt vare på passientene sine.
Faglig dyktighet er rette ordet på Kim.

Kan umulig bli bedre enn dette...

Lege: Ronny Nepstad Skrevet

Min forrige lege var fantastisk, men byttet kommune. Jeg vet at ingen trær vokser inn i himmelen, og jeg var lei meg da jeg måtte ufrivillig bytte. Det viser seg nå at mirakler skjer og med min nye lege - Ronny Nepstad - så har treet mitt fått en ny grein som er enda nærmere himmelen... Nepstad er en lege langt, langt over gjennomsnittet. Han ser helheten og ikke minst personen bak det som blir sagt og skrevet. Han er ekstremt dyktig i det faglige, så vel som i det menneskelige aspektet. Som oftest kan legene litt om alt, men for meg fremstår Nepstad som en som kan alt om alt - og om han er i tvil leser han seg opp og leverer langt over forventet. Et ekstremt stort pluss så flink han er med barn! Han gjør legetimen til en positiv opplevelse for de små - noe som i seg selv er et under... Jeg vil egentlig ikke legge ut denne anmeldelsen da jeg helst vil ha Nepstad for meg selv, men han er et funn som bør deles med resten av samfunnet... tusen takk for at det finnes leger som deg Nepstad!

Dyktig Fastlege

Lege: Kim Nguyen Skrevet

Dyktig, mye kunnskap, pliktoppfyllende, tar pasienten seriøst og grei å forholde seg til :) Besvarer spørsmål på en forståelig måte.

Trygg og seriøs lege

Lege: Peter Malmqvist Skrevet

Han er veldig travel men når du først får slippe til så er det verdt ventingen. Han lytter til deg og har god tid. Kjempefornøyd.