Ronny Nepstad

Legekontoret Kleppestø Torg
Kleppestø Senter Postboks 273 5323 Kleppestø
Ronny Nepstad er en av 26 fastleger i Askøy

Siste vurderinger av Ronny Nepstad

En dyktig,lyttende og behagelig lege

Er svært fornøyd,tar pasienten på alvor,skaper tillit og trygghet,er faglig dyktig.Hyggelige legesekretærer,veldig fornøyd med rask tilbakemelding på mail uansett hva henvendelsen gjelder

Svært fornøyd.

Inngir tillit og lytter til pasienten, har god kunnskap, men er ikke redd for å henvise videre til andre spesialister ved behov.
Jeg er svært (!) fornøyd, og har enda til gode å gå herfra uten å føle at jeg har fått god hjelp.

Meget dyktig og lyttende lege

Har hatt ca 5 fastleger i min tid. Meget lyttende og forsøker virkelig finne rett "kur" for deg og dine. Føler deg aldri til bry og han tar seg tid. Utrolig dyktig!

Ok

Ikke særlig interressert i å hjelpe. Snakket "ned" til meg, og satt seg dårlig inn i problemstillingen jeg hadde.

Dyktig

Lydhør og dyktig lege. Tror jeg har hatt flaks som fikk han som fastlege. Har ikke noe negativt å si om han.

EN OK LEGE

Jeg fikk et positivt førsteinntrykk av legen. Etterhvert følte jeg at legen virket lite interessert. Så jeg vurderer å skifte lege, til tross for at han i det store og hele virker som en dyktig lege.

Seriøs, kunnskapsrik god lege

Tar pasienten på alvor, er åpen og inngir tillit . Lytter, svarer på det du spør om.
Virker faglig dyktig , undersøker hensynsfullt og er flink til å kommunisere.
Svært fornøyd, ideel lege for meg.

Trygg og rolig

Lytter og hører på det du sier. Får time fort dersom jeg sier at jeg trenger det, senest neste dag. Veldig fornøyd.

Veldig god lege

Føler meg godt ivaretatt, og jeg blir lyttet til. Min opplevelse tas fullt på alvor, og han er svært kunnskapsrik og inkluderende. Beste fastlegen jeg har hatt på Askøy.

Veldig bra lege - anbefales!

Har kun gode ting å si om denne legen - han er grundig, faglig dyktig og forståelsesfull, lytter til sine pasienter før han stiller diagnoser (noe som er sjeldent i dag).

Kort telefonkø, litt ventetid på å få timer, men mange rutinetjenester og kommunikasjon kan også skje på e-post, noe som iallefall gjør hverdagen min lettere!

Gjennomgående positivt inntrykk her, anbefales på det sterkeste!

Fornøyd

har ikke noe å utsette og kan anbefale ham. Han forklarer ting på en enkel måte, og man føler seg trygg og ivaretatt. Blir hørt og trodd på.

Veldig hyggelige personell som tar i mot deg også. Kanskje litt vanskelig å komme igjennom på tlf til tider. De burde tatt i bruk sms tjeneste.

Rolig og behagelig

Den beste legen eg har hatt. Lytter og tar seg god tid, er veldig rolig og behagelig.

En av de bedre

Min erfaring er at han tar seg tid til å lytte på det jeg har å si, og samtidig kommer med enkle forklaringer som samtidig er gode forklaringer. Har alltid fått ta meg god tid til å snakke.

Har hatt to små operasjoner hos han, og det har gått kjempebra. Han sier hva han skal gjøre, hvorfor han gjør det og han er samtidig veldig dyktig på småprat som gjør at jeg blir mindre nervøs og mer avslappet. Alt i alt en super lege som jeg ikke kvir meg til å ha time hos.

Ikke helt fornøyd

Her manglet det litt på generell service. På grensen til litt arrogante holdninger som gjør det vanskelig å opprette konstruktiv dialog.

Meget bra

Meget fornøyd med ham som lege. Nøye og god oppfølging.