Ronny Nepstad

Knarvik Legekontor

2005

Knarvik Legekontor Telefonnummer56 35 78 7856 35 78 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kvassnesveien 48 5914 Isdalstø
Ronny Nepstad er en av 13 fastleger i Lindås

Siste vurderinger av Ronny Nepstad

Fantastisk lege!

Fantastisk flink og kunnskapsrik lege som er flink til å lytte, og tar deg på alvor. Den beste legen jeg har hatt. Kan anbefales!

Selvgod og rotete lege tok ikke situasjonen på alvor.

Fikk feil dato på sykemelding, ble ikke henvist til sykehuset og glemte å skrive ut smertestillende. Har bare sett denne legen 2 ganger og dette var feilene han gjorde... veldig skuffet og sjokkert over møtet med denne legen.

Trygg og kunnskapsrik

Fantastisk flink lege. En av de beste fastlegene jeg har hatt. Veldig flink å lytte og gir rask tilbakemelding på spørsmålene dine. En veldig dyktig og omtenksom lege.

En dyktig,lyttende og behagelig lege

Er svært fornøyd,tar pasienten på alvor,skaper tillit og trygghet,er faglig dyktig.Hyggelige legesekretærer,veldig fornøyd med rask tilbakemelding på mail uansett hva henvendelsen gjelder

Svært fornøyd.

Inngir tillit og lytter til pasienten, har god kunnskap, men er ikke redd for å henvise videre til andre spesialister ved behov.
Jeg er svært (!) fornøyd, og har enda til gode å gå herfra uten å føle at jeg har fått god hjelp.