Knarvik legekontor

Kvassnesveien 48 5914 Isdalstø

Siste vurderinger av behandlere ved Knarvik legekontor

Den beste legen jeg noen gang har hatt ❤️

Lege: Kamil Daibes Skrevet

Denne legen tar ting seriøst og hjelper deg igjennom alt du kan tenke. For meg har hat stilt opp tykt og tynt. Han har hjulpet meg med psykiske og fysiske ting og når økonomi trengs hjelp med. Og han er alltid veldig snill og glad

En fantastisk lege

Lege: Kim Nguyen Skrevet

Dr. Kim oppleves som meget dyktig faglig. Han har gode kommunikasjonsevner og er virkelig et forståelsesfullt menneske.

Anbefaler Dr. Kim på det sterkeste!

Føler meg ivaretatt og hørt.

Lege: Kamil Daibes Skrevet

Opplever Kamil som en som hører etter, og ser meg som menneske, ikke bare som pasient. Opplever ikke at han ikke tar ting på alvor, og er samtidig ærlig på at det ikke er alt medisinsk han er ekspert på. Jeg har en komplisert medisinsk historikk, og i den sammenheng har han henvist meg flere ganger til eksperter fordi han rett og slett ikke kan svare, og sette en diagnose. Jeg anser dette som en god kvalitet!
Han er effektiv. Har aldri opplevd å måtte vente lenge, eller at det tar tid med reseptfornyelse eller henvisninger.

Intelligent og effektiv.

Lege: Kamil Daibes Skrevet

Kamil er en kunnskapsrik og intelligent lege. Han er effektiv og treffsikker. Han er kanskje ikke riktig lege for de som ønsker å prate, men for meg som vet noenlunde hva jeg vil ha når jeg går inn så er han perfekt. Han lytter, sier om han er enig, eventuelt korrigerer, og leverer. Kommuniserer godt på nett.

Flink og energisk

Lege: Kim Nguyen Skrevet

Han er flink og samvittighetsfull, og følger opp flere ting enn det jeg ber han om! Meget lovende start!