Kiropraktor Sørli

Telefonnummer405 27 011405 27 0 ...
Åsvegen 16 7620 Skogn

Siste vurderinger av Kiropraktor Sørli

Kan sitt fag

Kiropraktor: Henrik Sørli Skrevet

Han tar seg god tid med å bli kjent med pasienten. Han viser interesse for de plagene en har oppsøkt hjelp for, og ser hele mennesket. Han har svært god kommunikasjon med pasienten i behandlingssituasjonen. Han er svært dyktig til å finne hvor plagene sitter, og gi rett behandling. En kiropraktor jeg anbefaler for mine venner!

Utrolig flink mot svimmelhet og krystallsyke

Kiropraktor: Henrik Sørli Skrevet

Fikk tips av en venninne om å ta kontakt med Sørli pga krystallsyke. Hadde tatt hjemmeøvelser i flere dager etter råd fra lege, uten noen virkning. Etter to behandlinger hos Henrik var symptomene borte - helt utrolig! (Og jeg som alltid har vært skeptisk til kiropraktor - men ikke nå lenger) Kjempeflink og hyggelig kar som vet hva han holder på med! Evig takknemlig for en ny hverdag <3

Superflink og trivelig Kiropraktor

Kiropraktor: Henrik Sørli Skrevet

Henrik er veldig kunnskapsrik, flink, og en person som har et smittende humør. Han finner raskt ut hva som er problemene, og løser de effektivt. Jeg er veldig imponert over den presisjonen på behandlingen som jeg har fått. Sammenlignet med andre behandlere jeg har prøvd, er han i egen klasse.

Trygg, kunnskapsrik

Kiropraktor: Henrik Sørli Skrevet

Veldig flink og kunnskapsrik kiropraktor, gått til han i flere år. Har fått god hjelp og anbefaler han til flere.

Enestående kiropraktor

Kiropraktor: Henrik Sørli Skrevet

Ble behandlet for krystallsyken, ble raskt mye bedre! Han tok seg god tid og var dyktig til å forklare. Anbefaler ham på det sterkeste.