Kiropraktor Sørli

Telefonnummer405 27 011405 27 0 ...
Åsvegen 16 7620 Skogn

Siste vurderinger av Kiropraktor Sørli

Kjempefornøyd!

Kiropraktor: Henrik Sørli Skrevet

Har vert til ryggbehandling, og blitt veldig bra. Veldig trivelig behandler. Kan virkelig anbefales!

Krystallsyke

Kiropraktor: Henrik Sørli Skrevet

Har gått å vært svimmel og kvalm i lengre tid og fikk konstantert krystallsyke. Ble anbefalt å prøve kiropraktor Sørli da han skulle være veldig god på dette området. Jeg fikk en grundig undersøkelse og svimmelheten forsvant allerede etter en behandling. Anbefales på det sterkeste.

Anbefales

Kiropraktor: Henrik Sørli Skrevet

Kom inn som et «vrak». Ble tatt i mot på en svært god måte og følte meg trygg. Etter få behandlinger var jeg «ny» og smertehelvete var på lavmål. Tusen takk!

Kjempe flink og trivelig kiropraktor

Kiropraktor: Henrik Sørli Skrevet

Henrik Sørli er helt suveren. Har gått til kiropraktor i mange år, og de siste årene har Henrik hjulpet meg på en fantastisk måte. Er alltid fornøyd etter behandling . Han er faglig veldig flink, og hans gode humør og medmenneskelighet gjør det til en fantastisk opplevelse. Kan anbefale han på det varmeste.

Rett å slett en meget dyktig kiropraktor!

Kiropraktor: Henrik Sørli Skrevet

Jeg vil si Kiropraktor Sørli er den beste plassen å henvende seg hvis man har vondt i kroppen. Meget dyktig fagfolk som virker generelt interessert i hvordan jeg som pasient har det! Anbefales på det sterkeste!