Kraft universitetshelsesenter

Telefonnummer950 47 400950 47 4 ...
Framstredet 79 9037 Tromsø

Siste vurderinger av behandlere ved Kraft universitetshelsesenter

Fantastisk lege

Lege: Tarje Evenssønn Olsen Rasmussen Skrevet

Dette er en lege som er utrolig flink. Faglig dyktig, Empatisk. Omsorgsfull. Han virkelig bryr seg om pasienten når en kommer inn til han. Han lytter, Og han henviser videre når han ikke kan løse det selv.
Han gir mye av seg selv hele tiden, Dette er en lege en blir glad i. Jeg er lei meg for at jeg mister han som fastlege nå.

Trygg og grundig

Lege: Tarje Evenssønn Olsen Rasmussen Skrevet

Jeg har vært til Tarje nå for ulike typer plager og problemstillinger, og han har alltid vært imøtekommende og grundig med tanke på undersøkelser, hvilke prøver man skal ta og evnt. henvisning videre. Føler meg godt ivaretatt når jeg kommer inn til Tarje. Han lytter og beskriver godt hva det aktuelle kan være, samtidig som han er hyggelig og profesjonell.

Bauta og klok lege

Lege: Tarje Evenssønn Olsen Rasmussen Skrevet

viste god sympati og ga aldri opp mine plager.Henviste meg til flere spesialister.Beste legen i byen

Ydmyk og trygg

Lege: Tarje Evenssønn Olsen Rasmussen Skrevet

Han er respektfull og kunnskapsrik. Tar bekymringene mine på alvor og gjør noe med det. Veldig fornøyd

Dyktig fastlege

Lege: Mia Hermansen-Waaler Skrevet

Hadde Mia som fastlegevikar i 1 år ved skansen legesenter og hun var FANTASTISK!! Tok meg på alvor og gjorde sitt ytterste for å hjelpe meg. Var aldri redd for å bli avvist/avfeid. Virkelig dyktig!