Kraft universitetshelsesenter

Telefonnummer950 47 400950 47 4 ...
Framstredet 79 9037 Tromsø

Siste vurderinger av behandlere ved Kraft universitetshelsesenter

Trygg og dyktig

Lege: Helga Einarsdottir Skrevet

Rolig og kunnskapsrik lege som fikk jobben gjort. Virkelig en lege som jobber på for pasientene sine! Kan virkelig anbefales, følte meg alltid sett og hørt.

En dyktig og flott fastlege

Lege: Tarje Evenssønn Olsen Rasmussen Skrevet

Opplever Tarje som en super fastlege. Han er effektiv, samtidig tar han seg god tid. Kjapp å svare på e-konsultasjoner, oppfordrer til fysisk oppmøte ved behov. Trygg og imøtekommende. Opplever at han tar mine henvendelser på alvor, og henviser videre dersom det er behov for spisskompetanse. Absolutt en fastlege jeg kan anbefale!

God fastlege

Lege: Helga Einarsdottir Skrevet

Helga har vært min fastlege siden hun begynte på Kraft. Jeg har gått gjennom noen vanskelige situasjoner og føler legen har fulgt meg opp tett med god helsehjelp. Hun henviser raskt videre og følger kjapt opp. Rolig og faktabasert, men samtidig møter meg med forståelse og empati. Dobbeltsjekker ting når hun er usikker, som for meg er beroligende (I kontrast til skråsikre leger som tror de kan alt). Jeg er veldig fornøyd med henne som fastlege og hun gjør en veldig god jobb. Jeg er også veldig fornøyd med de andre ansatte på Kraft (spesielt jordmødre) som har vært så empatiske og dyktige!
Anbefales!!! Anbefaler spesielt dette legekontoret og legen til gravide eller om du ønsker å bli gravid.

Arrogant og sur

Lege: Helga Einarsdottir Skrevet

Ble møtt av en sur lege som var arrogant. Følte meg til bry og gikk derfra med en svært dårlig følelse.

Ingen kommentar!

Lege: Tarje Evenssønn Olsen Rasmussen Skrevet

Kan ikke beskrive han. Blir mye følelser da. Blir en diskusjon om legemidler.vi blir ikke enige og jeg øider av det. Nytter ikke å skifte lege desverre